"3x3" - wspólna akcja UPC i kanałów dziecięcych
Sieć UPC Polska wspólnie z kanałami dziecięcymi przygotowała ósmą edycję akcji „3x3”. Nagrodą główną w tej odsłonie konkursu jest 4-osobowa wycieczka do parku rozrywki w Wielkiej Brytanii - Nickelodeon Land.
Konkurs ruszył 1 czerwca br. i przygotowany jest z myślą o klientach, którzy nieprzerwanie od trzech lat korzystają z trzech usługi UPC: telewizji, internetu i telefonu, wziąć udział w nim mogą też abonenci Aster. Aby mieć szansę na wygranie nagród, należy do 20 lipca odpowiedzieć na trzy pytania, które znajdują się na stronie www.upc.pl/3x3.
W zabawie do wygrania poza wycieczką do parku Nickelodeona jest też ponad 500 dodatkowych nagród: maskotek, gier, zestawów edukacyjnych czy przyborów szkolnych, a także nagrody specjalne: 4-dniowa, rodzinna wycieczka do Berlina i 5 telewizorów LCD 40” Samsung.
Partnerami akcji oraz jej sponsorami są kanały dziecięce: Nickelodeon, teleTOON+, MiniMini+, Baby First, Disney Channel, Disney XD, Disney Junior, Polsat JimJam, Da Vinci Learning, Cartoon Network i Boomerang.
Dołącz do dyskusji: "3x3" - wspólna akcja UPC i kanałów dziecięcych