40,4 tys. zł za reklamę przy paśmie kabaretowym w Polsacie
Biuro reklamy Polsat Media podało ceny reklam na styczeń 2023 roku. Najwyższe stawki określono dla spotów emitowanych przy emitowanym w niedzielne wieczory paśmie kabaretowym, nieznacznie mniej kosztują spoty przy wieczornych "Wydarzeniach" i serialu "Pierwsza miłość".
38 tys. zł (cena netto, bez rabatów, dla spotu 30-sek.) kosztuje reklama przy wieczornych "Wydarzeniach" w dni powszednie. Stawka dla reklam przy emisji w niedzielny wieczór wynosi 37,5 tys. zł.
Spot przy serwisie sportowym wyceniono na 24,6 tys. zł w dni robocze i 37,7 tys. zł w niedziele. Z kolei za reklamę przy prognozie pogody trzeba zapłacić 23,1 tys. zł w niedzielny wieczór i 34,2 tys. zł od poniedziałku do piątku.
Reklamodawcy zainteresowani obecnością w bloku reklamowym przy serialu "Pierwsza miłość" muszą się liczyć z wydatkiem w kwocie 37,5 tys. zł.
Od stycznia Polsat będzie emitować program "Farma" - reklama przy nim kosztuje 35,3 tys. zł.
6 stycznia 2023 roku stacja pokaże koncert "Polskie Kolędowanie w Warszawie" - tutaj spot kosztuje 30,3 tys. zł.
Z kolei 7 stycznia będzie transmitować "Galę Mistrzów Sportu 88. Plebiscytu Przeglądu Sportowego" - reklama przy tej transmisji kosztuje 24,8 tys. zł.
W niedzielne wieczory ok. g. 20 nadawane będzie pasmo kabaretowe - za spot przy tej produkcji trzeba zapłacić 40,4 tys. zł.
Polsat Media jako ostatnie biuro reklamy tv - po TVP i TVN - podało ceny reklam na styczeń 2023 roku.
Dołącz do dyskusji: 40,4 tys. zł za reklamę przy paśmie kabaretowym w Polsacie