45 tys. zł za spot przy "Top of the top Sopot Festival" w TVN
W cenniku reklamowym TVN na sierpień najdroższe są reklamy przy transmisji z "Top of the Top Sopot Festival". Kosztują więcej niż spoty przy "Faktach", "Na Wspólnej" i "Kuchennych rewolucjach".
Na 44,8 tys. zł wyceniono najdroższą w sierpniu reklamę w TVN (cena netto, bez rabatów, dla spotu 30-sekundowego) - przy transmisji z "Top of the Top Sopot Festival", który odbywać się będzie w dniach 16-19 sierpnia.
Niewiele mniej, bo 43,2 tys. zł trzeba zapłacić za spot przy niedzielnym wydaniu "Faktów". Stawka dla emisji w dni powszednie wynosi 41,1 tys. zł.
Cena za reklamę przy serwisie sportowym to 29,1 tys. zł w niedziele i 37,9 tys. zł w dni powszednie, a przy prognozie pogody - odpowiednio 24,2 tys. zł i 33,7 tys. zł.
Reklamodawcy zainteresowani obecnością w bloku przy serialu "Na Wspólnej" (jego premierowe odcinki są pokazywane także w wakacje) zapłacą 29,3 tys. zł, a przy "Milionerach" - 28,3 tys. zł.
Na spot przy powtórkowych odcinkach "Kuchennych rewolucji" w czwartkowe wieczory trzeba wydać 32,1 tys. zł.
Według danych Nielsen Audience Measurement w pierwszej połowie br. średnia widownia minutowa TVN wynosiła 416 191 widzów, a udział w rynku oglądalności - 6,85 proc., po spadku rok do roku o 3,4 proc.
Dołącz do dyskusji: 45 tys. zł za spot przy "Top of the top Sopot Festival" w TVN