4F debiutuje w Tajlandii
OTCF, właściciel marki odzieży sportowej 4F, otworzył pierwszy firmowy sklep w Bangkoku w Tajlandii. To początek ekspansji firmy na kontynencie azjatyckim.
Wystrój sklepu utrzymano w minimalistycznej estetyce, zarówno jeśli chodzi o kolorystykę, jak i użyte materiały. Całość ma właściwie eksponować ofertę sklepu wraz z kolekcję marki 4F oraz 4F Junior.
Wybór lokalizacji nowego sklepu był nieprzypadkowy - według raportu McKinsey & Company - The State of Fashion 2018 Azja będzie światowym pionierem rynku odzieżowego.
- Azjatyccy gracze inwestują w innowacje, a także nowe marki. Nie możemy pozostawać w tyle z trendem i śmiało podejmujemy nowe wyzwanie, jakim jest ekspansja w Tajlandii. To kolejny krok w rozwoju sieci dystrybucji OTCF. Przygotowujemy się do kolejnych otwarć. Tempo i naszą motywację podkręca wizja Igrzysk w Tokio w roku 2020 - mówi Igor Klaja, prezes spółki OTCF SA.
OTCF posiada w portfolio marki 4F oraz Outhorn, a także multibrandowe sklepy 4Faces. Marka 4F jest sponsorem głównym Turnieju Czterech Skoczni.
4F sprzedaje produkty w 27 krajach Europy
Pod marką 4F funkcjonuje w Polsce prawie 200 sklepów. Firma OTCF posiada własne sklepy też w Czechach, na Łotwie, na Słowacji i w Rumunii. Odzież sportowa 4F sprzedawane jest łącznie w 27 krajach europejskich poprzez rozwiniętą sieć sprzedaży hurtowej i 300 sklepów multibrandowych.
Dołącz do dyskusji: 4F debiutuje w Tajlandii