SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

690 tys. widzów jesiennej serii „Po prostu” Tomasza Sekielskiego

Program „Po prostu” jesienią oglądało średnio 691 tys. osób. Jedynka w czasie emisji audycji Tomasza Sekielskiego notowała słabsze wyniki niż jej główni konkurenci. Wpływy z reklam wyniosły 2,6 mln zł.

Jesienna edycja „Po prostu” miała inny charakter niż poprzednie - program poświęcony był wydarzeniom na świecie i realizowany w różnych krajach, gdzie jeździł sam Sekielski. W okresie od 10 września do 17 grudnia 2014 roku magazyn na antenie TVP1 oglądać można było w środy po godz. 22.00. Jak wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl, średnia widownia „Po prostu” wyniosła 692 tys. osób. Przełożyło się to na 6,39 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 4,93 proc. w grupie komercyjnej 16-49.

W analizowanym okresie największą popularnością cieszył się odcinek programu nadany 24 września br., który oglądało 830 tys. osób.

Data

Godz.

Wszyscy 4+

AMR

SHR %

24-09-2014

22:08:18

830 496

7,35%

03-12-2014

22:05:41

820 024

6,91%

17-12-2014

22:11:33

770 343

6,68%


W porównaniu do analogicznego okresu ub.r. audycja straciła 112 tys. widzów, ale wzrosły jej udziały w rynku telewizyjnym. Odcinki programu Tomasza Sekielskiego pokazywane jesienią ub.r. (w okresie od 3 września do 13 grudnia ub.r.) gromadziły 804 tys. widzów, co dawało TVP1 odpowiednio 5,79 proc. oraz 4,06 proc. udziału (zobacz te dane). Program pokazywany był wtedy o innej porze (we wtorki o godz. 21.25), poświęcony był różnym tematom z Polski i zawierał m.in. rozmowy w studiu.

Jesienią w czasie emisji „Po prostu” TVP1 przegrywała walkę o widza ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami w rynku telewizyjnym. Pierwsze miejsce zajął kanał TVN, emitujący w tym czasie program „Kto poślubi mojego syna?” i filmy fabularne, co dało mu 10,91 proc. udziału. Na drugim miejscu uplasował się Polsat (filmy fabularne; 9,45 proc.), a trzecia lokata wśród tzw. „wielkiej czwórki” należała do TVP2 („Na sygnale” i filmy; 9,38 proc.).

Natomiast wśród widzów w grupie komercyjnej liderem był Polsat, a TVN zajął miejsce drugie.

Stacja

Wszyscy 4+

16-49

AMR

SHR %

SHR %

TVN

1 182 123

10,91%

12,80%

Polsat

1 023 914

9,45%

13,18%

TVP2

1 016 571

9,38%

7,92%

TVP1 - Po prostu

691 812

6,39%

4,93%


Wpływy reklamowe przy emisji „Po prostu” w jesiennym sezonie br. wyniosły 2,56 mln zł. Dla porównania, odcinki pokazywane jesienią zeszłego roku przyniosły z reklam 4,22 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

Kolejne odcinki „Po prostu” będzie można oglądać w TVP1 w środy o 22.00 począwszy od 14 stycznia 2015 roku.

Dołącz do dyskusji: 690 tys. widzów jesiennej serii „Po prostu” Tomasza Sekielskiego

8 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ziom
koszt produkcji każdego z odcinków tego programu, to ponad stówka plus trzy zera, nieźle, jak na fakt, że w terenie pracuje z sekielskim tylko operator plus wynajęci tłumacze.
odpowiedź
User
tom_39
Program o zabitych studentach w Meksyku genialny. Świetna robota Panie Tomaszu.
odpowiedź
User
lko
Bardzo dobre programy .
odpowiedź