70 proc. Polaków jest nie chce zmieniać numeru komórki i operatora
70 proc. Polaków korzystających z telefonów komórkowych deklaruje przywiązanie do swojego numeru i operatora – wynika z badania MPG. Natomiast dla 30 proc. klientów najważniejsza jest cena.
Dla 70 proc. Polaków korzystających z telefonów komórkowych najbardziej liczy się stabilność, dlaczego niechętnie zmieniają numery i operatorów. Jednocześnie zwracają oni dużą uwagę na oferty firm mobilnych, z których korzystają ich znajomi lub krewni, za to o wiele mniejsze znaczenie przywiązują do komunikacji w mediach.
Z kolei 30 proc. klientów usług mobilnych w Polsce największą wagę przywiązują do aspektów ekonomicznych poszczególnych ofert. Nie boją się oni zmian i nie są przywiązani do swoich numerów. Sami szukają w mediach lepszych ofert i poświęcają dużo czasu na ich porównywanie.
W opinii przedstawicieli domu mediowego MPG, który przeprowadził to badanie, dzisiejszy model komunikacji operatorów komórkowych ma sens tylko dla tej drugiej, mniejszej grupy klientów. Jednocześnie osoby przywiązane do swoich numerów telefonów i operatorów stanowią z oczywistych względów target bardzo trudny do pozyskania.
Dołącz do dyskusji: 70 proc. Polaków jest nie chce zmieniać numeru komórki i operatora