A2 Multimedia rozpoczyna drugą edycję „Akademików”
Rusza tegoroczna edycja projektu „Akademiki”, w którym studenci tworzą i publikują w internecie materiały wideo ze swojego życia. Akcję – realizowaną przez A2 Multimedia – wspiera promocja w mediach Agory.
W ramach ruszającego właśnie projektu „Akademiki 2010” mieszkańcy domów studenckich w Warszawie, Poznaniu, Kielcach i Katowicach będą przygotowywać autorskie materiały wideo. W klipach będą prezentowane zadania specjalne realizowane przez uczestników, ich codzienne zajęcia oraz wydarzenia kulturalno-rozrywkowe. W pokojach studentów będą działać kamery internetowe, umożliwiając im bezpośrednie komunikowanie się z odbiorcami. Podobne zasady obowiązywały w ubiegłorocznej, pierwszej edycji tego projektu (więcej).
Przebieg rywalizacji w „Akademikach 2010” – których gospodarzem będzie Mikołaj Lizut, redaktor naczelny Radia Roxy – będzie można śledzić przez 6 tygodni na platformie TiVi.pl, pod adresem www.akademiki2010.pl. Projekt realizuje A2 Multimedia, wspólna spółka Agory i ATM Grupy, a jego głównym sponsorem jest firma Lorenz Snack-World/Crunchips. „Akademiki 2010” będą promowane w mediach Agory („Gazeta Wyborcza”, Gazeta.pl i Radio Roxy), a także w komunikatorze Gadu-Gadu.
Dołącz do dyskusji: A2 Multimedia rozpoczyna drugą edycję „Akademików”