„ABC” debiutuje z bohaterem afery Art-B. na czołówce. Trzy grzbiety za 3,50 zł
W środę 22 kwietnia br. w sprzedaży pojawi się nowy tygodnik tabloidowy „ABC”, który wprowadzi na rynek Fratria. Na jedynce znalazł się materiał o tym, że bohater afery Art-B. pojawił się w Sejmie.
- Tak jak zapowiadaliśmy, będziemy pisać o sprawach, które rozgrzewają emocje czytelników. Trzy przymiotniki z tytułu są dla nas dziennikarskim zobowiązaniem, by przygotowywać pismo aktualne oraz bezkompromisowo i ciekawie opisywać rzeczywistość - zapowiada Maciej Wośko, redaktor naczelny tygodnika „ABC”.
Materiałem czołówkowym w głównym grzbiecie pierwszego wydania „ABC” będzie tekst o tym, że jeden z bohaterów afery Art-B. Andrzej Gąsiorowski, przez lata ścigany listem gończym, wziął udział w konferencji dotyczącej wartości w biznesie, odbywającej się w Sejmie. Informację uzupełnia raport dotyczący największych afer gospodarczych w Polsce ostatnich 30 lat. W gazecie można też będzie znaleźć artykuł o tym, że groźny pedofil Mariusz T. miał kochanka w więzieniu, a także poradnik jak podwyższyć emeryturę czy ranking najlepiej opłacanych polskich gwiazd.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
W głównym grzbiecie, który liczy 48 stron, sporo miejsca zajmą interwencje i porady oraz „Forum Czytelników”. - Stawiamy na aktywny kontakt z czytelnikami. Chcemy, by nasz tygodnik stał się swoistym forum, na którym czytelnicy informują nas o swoich problemach i przemyśleniach. Służą ku temu wydzielone strony w tygodniku - mówi Wojciech Biedroń, zastępca redaktora naczelnego „ABC”. Redakcja liczy na głosy czytelników wysyłane mailem i przez media społecznościowe.
W dołączonym do grzbietu głównego „Magazynie ABC” oferującym przegląd najciekawszych tematów w Polsce, znajdzie się m.in. tekst o walce Kamila Durczoka o dobre imię. Z kolei „ABC Look!” to lifestylowy dodatek z materiałami o gwiazdach i programem telewizyjnym. W pierwszym jego wydaniu przeczytać będzie można m.in. wywiad z Katarzyną Glinką, która została też gwiazdą okładki magazynu.
Zespół redakcyjny „ABC” tworzą m.in. Agata Rowińska, Ewa Kamionowska oraz Paulina Socha-Jakubowska. Dyrektorem artystycznym pisma został Maciej Burzykowski. Tygodnik ukazuje się w nakładzie 500 tys. egz. i w cenie 3,50 zł.
Wejście tytułu na rynek wspiera kampania reklamowa w telewizji (TVP1, TVP 2, Polsat, TVN), radiu, internecie, outdoorze i w punktach sprzedaży prasy. Za kreację, produkcję reklam oraz zakup mediów odpowiada agencja reklamowa Apella (zobacz spot).
Tygodnik „ABC” będzie musiał od startu konkurować z przygotowanym przez Ringier Axel Springer magazynem „Od A do Z”, który będzie mieć podobny, tabloidowy charakter (więcej na ten temat).
W portfolio wydawnictwa Fratria są obecnie tygodnik opinii „W Sieci”, miesięczniki „W Sieci Historii”, „Gazeta Bankowa” i „Fronda” oraz serwisy internetowe z Grupy wPolityce.pl.
Dołącz do dyskusji: „ABC” debiutuje z bohaterem afery Art-B. na czołówce. Trzy grzbiety za 3,50 zł