Adrianna Dębska dyrektor handlową GetHero
Adrianna Dębska objęła stanowisko dyrektor handlowej w agencji influencer marketingu GetHero.
Adrianna Dębska jest związana z GetHero od blisko dwóch lat – w tym czasie pracowała na stanowisku new business managerki, realizując działania dla ponad 70 klientów i marek – m.in. OLX, Dr. Oetker czy Kazar oraz subrandów z grupy L'Oreal – w tym Maybelline New York, Garnier, Mixa, La Roche Posay czy Kerastase
Dotychczasowy dyrektor handlowy w GetHero - Łukasz Walczak - pozostanie na stanowisku członka zarządu.
- Muszę przyznać, że ta decyzja była kwestią czasu. Odpowiedzialność i zaangażowanie Ady dają mi poczucie, że najważniejszy dla mnie obszar – czyli obsługa klientów GetHero i dbałość o ich satysfakcję – jest odpowiednio zaopiekowany. Sam zamierzam skupić się teraz na nowych inwestycjach i na rozwoju kolejnych obszarów działalności operacyjnej GetHero – mówi Walczak.
Do zespołu handlowego w dziale sprzedaży GetHero dołączyli Jan Dytkowski (związany wcześniej z branżą sportową, m.in. platformą Sportigio oraz PGNiG Superligą), Cezary Kowalczyk (wcześniej w agencji LAB 360) oraz Kamil Słowiński (poprzednio key account manager w Rocket Jobs). Aktualnie zespół GetHero liczy blisko 50 osób.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Od lewej: Kamil Słowiński, Cezary Kowalczyk, Jan Dytkowski
W ubiegłym roku wpływy sprzedażowe netto GetHero poszły w górę z 48,11 do 56,66 mln zł, a ujemny wynik ze zmiany stanu produktów pogłębił się z -729 tys. do 3,25 mln zł. Przychody krajowe zwiększyły się z 29,36 do 44,33 mln zł, a te z zagranicy zmalały z 18,75 do 12,33 mln zł. Koszty operacyjne wzrosły o prawie 20 proc., przez co zysk netto zmalał z 3,64 do 1,68 mln zł.
Dołącz do dyskusji: Adrianna Dębska dyrektor handlową GetHero