Adrianna Morze szefową marketingu i komunikacji FM Logistic w Europie Centralnej
Adrianna Morze objęła stanowisko kierownika ds. marketingu i komunikacji w FM Logistic na region Europy Centralnej. Zastąpiła Agnieszkę Walawender, która nie pracuje już w firmie.
Do kluczowych zadań Morze należą zarządzanie strategią wizerunkową i komunikacyjną, a także bieżąca realizacja działań marketingowych firmy.
Adrianna Morze poprzednio pracowała na stanowisku senior PR managera w agencji Cohn&Wolfe, będącej częścią Grey Group w Polsce. Wcześniej doświadczenie zawodowe zdobywała w Havas PR Warsaw, prowadząc projekty głównie w obszarze komunikacji korporacyjnej.
FM Logistic Europa Centralna jest częścią Grupy FM, dostarczającej rozwiązania logistyczne. Firma działa w 14 krajach na trzech kontynentach, w Europie Centralnej jest obecna we Francji, Polsce, Czechach i Słowacji i na Węgrzech.
Dołącz do dyskusji: Adrianna Morze szefową marketingu i komunikacji FM Logistic w Europie Centralnej