Agencja Whites tworzy zespół do social media, na czele Anna Mościcka
Agencja Whites rozszerza zakres swoich kompetencji o działania w mediach społecznościowych. Zostaną one przyłączone do zespołu, który do tej pory zajmował się strategią content marketingową. Nowopowstałym zespołem pokieruje Anna Mościcka.
Zespół ten kładł będzie nacisk na łączenie obszaru content i social w jednej strategii. - Nie wyobrażam sobie prowadzenia działań content marketingowych bez działań wspierających w social media. Taki model jest najskuteczniejszy. Dzisiaj content nie może funkcjonować bez socialu, który jest naturalnym kanałem dystrybucji treści, źródłem wiedzy o użytkowniku i informacji zwrotnej - mówi Anna Mościcka.
W obszarze social media Whites zajmie się dystrybucją contentu poprzez kanały socialowe, przy wsparciu reklamowym w tych serwisach, a także planowaniem działań angażujących społeczności, zarządzaniem profilami i sytuacjami kryzysowymi.
Dział wzmocnił swoje szeregi. Dołączyła do niego Zofia Jungst, która wcześniej związana była z agencją DDB&Tribal, gdzie zajmowała się strategiami marketingowymi, a także z Polkomtelem, gdzie pracowała w zespole mediów społecznościowych.
Zespołem pokieruje Anna Mościcka, która dołączyła do agencji Whites w marcu br. jako head of growth. Wcześniej Mościcka była kierownikiem zespołów social mediowych w Polkomtelu, Cyfrowym Polsacie i Gazeta.pl.
Jest współzałożycielem School of New Media. Prowadzi szkolenia z zakresu marketingu internetowgo i social media.
Dołącz do dyskusji: Agencja Whites tworzy zespół do social media, na czele Anna Mościcka