SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Agnieszka Sora na czele IAA Polska

Agnieszka Sora z GfK została pierwszą kobietą na stanowisku prezes IAA Polska Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy. Została wybrana na kadencję 2021-2023. Jej kontrkandydatem był Jovan Protić z RASP.

Agnieszka SoraAgnieszka Sora

Nowe władze IAA Polska Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy na lata 2021-2023 wyłoniono na środowym walnym zebraniu sprawozdawczo-wyborczym. Dokonano wyboru nowego prezesa, zarządu, rady nadzorczej i sądu dyscyplinarnego IAA Polska.

Nową prezeską IAA Polska została Agnieszka Sora, regional consulting lead NCE na Europę Północno-Centralną w firmie badawczej GfK. W poprzedniej kadencji była wiceprezeską IAA Polska, w latach 2017-2021 stałą na czele OFBOR. Jej kontrkandydatem był Jovan Protić, COO oraz członek zarządu Ringier Axel Springer Polska i Ringier Axel Springer Media AG. Menadżer został wybrany do zarządu organizacji.

- Elastyczność, otwartość, współpraca na rzecz szeroko pojętej branży komunikacji marketingowej to moje credo. W nowej kadencji IAA Polska planuję kontynuować realizację celów statutowych stowarzyszenia, których głównym efektem ma być zwiększenie znajomości marki, dotarcie do nowych interesariuszy, pozycjonowanie IAA jako organizacji aktywnie wspierającej swoich członków. Wierzę, że wspólnie z Zarządem wypracujemy nowe inicjatywy, w tym np. wizję 2025 czy nowe formy środowiskowej współpracy – mówi Agnieszka Sora, prezeska IAA Polska.

Agnieszka Sora w branży od ponad 30 lat

Agnieszka Sora w branży marketingowej i badawczej jest obecna od 30 lat - ma doświadczenie w marketingu, badaniach rynku, zarządzaniu oraz konsultingu. W latach 1993-1996 odnosiła marketingowe sukcesy, pracując w Nestle Polska, gdzie była odpowiedzialna za wprowadzenie na polski rynek takich marek jak Nescafe i Nesquik oraz Serwisu Konsumenckiego Nestle/Winiary.

Przez ostatnich 25 lat pełniła funkcję dyrektor zarządzającej i commercial director w GfK Polonia. W latach 2014-2016 była sub regional managerem, Eastern Europe w Grupie GfK. Zbudowała zespół doświadczonych konsultantów, którzy podejmują się najtrudniejszych wyzwań analitycznych. Absolwentka ekonomii na wydziale HZ SGH w Warszawie.

Nowy zarząd IAA Polska

W składzie nowo wybranego zarządu IAA Polska, poza Agnieszką Sorą znaleźli się również Dorota N. Haller, dyrektorka marketingu, komunikacji i e-commerce, CMO w Huawei CBG Polska, Magdalena Kotlarczyk, country director, Google Poland, Dorota Żurkowska-Bytner, członkini zarządu, TVN Grupa Discovery, Izabela Albrychiewicz, CEO GroupM, Jovan Protić, COO Ringier Axel Springer Polska, Ringier Axel Springer Media AG, Rafał Jakubowski, dyrektor marketingu mBank, Michał Sobolewski, doradca prezesa, Polkomtel oraz Igor Kaleński, prezes Grupy BBDO w Polsce oraz global e-commerce lead w Molecular BBDO.

Do Rady Nadzorczej IAA Polska wybrani zostali Małgorzata Rokita, CMO P&G, Donata Wolińska, CMO, L’Oreal Poland Baltic HUB, Ewelina Czuba, dyrektor Biura Reklamy TVP, Rafał Gontarz, menadżer zespołu komunikacji marketingowej UPC Polska, Stanisław Janowski, prezes zarządu Telewizji Polsat, Agata Szeliga-Staszkiewicz, head of agency Partnerships, Facebook CEE & Russia; Paweł Kowalewski, vice president IAA Global/ prezes zarządu Communication Unlimited, Jacek Olechowski, founder & CEO Mediacap SA oraz Jakub Potrzebowski, founding partner Group One.

Sąd Dyscyplinarny IAA Polska w najbliższej kadencji tworzyć będą Katarzyna Grzywaczewska, dyrektor marketingu Payback, Isabella Krüger-Pawlowski, prezes zarządu METRO Advertising oraz Jerzy Straszewski, prezes zarządu Pike.

Aktualnie do IAA Polska należy ponad 130 firm.

Dołącz do dyskusji: Agnieszka Sora na czele IAA Polska

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Przemek
Wow! Znam biznesowo, szanuję i gratuluję!
odpowiedź