Agora kończy 10-letnią współpracę reklamową z Bardzo
Koncern medialny Agora kończy współpracę z agencją reklamową Bardzo w zakresie obsługi ATL. Zawarta w 2008 roku umowa wygasa w styczniu tego roku i nie będzie przedłużana.
Agencja Bardzo zajmowała się obsługą reklamową Agory od dziesięciu lat. Koncern nie wyklucza jednak dalszej współpracy na zasadach projektowych. W najbliższym czasie firma nie zamierza rozpisywać nowego przetargu na obsługę ATL.
Agora nie zdradza powodów decyzji o zakończeniu współpracy z Bardzo.
W pierwszych trzech kwartałach ubiegłego roku grupa kapitałowa Agory zanotowała 835,1 mln zł wpływów (po spadku o 2,7 proc. w skali roku) i 7 mln zł straty netto (wobec 24,9 mln zł rok wcześniej).
Dołącz do dyskusji: Agora kończy 10-letnią współpracę reklamową z Bardzo