SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Agora wydaje magazyn „Happy!”, jego twarzą Joanna Jabłczyńska (wideo)

Dzisiaj wydawnictwo Agora wprowadza na rynek nowy miesięcznik „Happy!”. Magazyn skierowany jest do kobiet, które dbają o swój wygląd, zdrowie i dietę. Jego twarzą została Joanna Jabłczyńska.

Pismo składa się z czterech działów tematycznych: “Sport i fitness”, “Uroda”, “Zdrowie” oraz “Dieta”. Najobszerniejszy jest pierwszy dział, który zawiera teksty dotyczące różnych dziedzin aktywności fizycznej.

- Rozpowszechnia się moda na aktywny i zdrowy tryb życia. Coraz więcej osób uprawia sport, dba o prawidłową dietę. Słowem: coraz więcej jest tych, którzy rozumieją, że aby cieszyć się życiem, trzeba być w dobrej formie. I do nich właśnie adresujemy nasz nowy magazyn - mówi Anna Jabłońska, redaktor naczelna miesięcznika, która kieruje równocześnie pismem “Avanti”.

W pierwszym numerze „Happy!” czytelniczki znajdą m. in. wywiad z aktorką Joanną Jabłczyńską. Jest ona gwiazdą okładki magazynu, a jednocześnie twarzą kampanii promocyjnej i ambasadorką tytułu.

Szatę graficzną opracowali Aleksandra Jasińska - dyrektor graficzny i Mateusz Jankowski - kierownik artystyczny. „Happy!” ma 124 strony. Wydawany jest w nakładzie 220 tys. egz. i kosztuje 5,50 zł.

Start pisma wspiera kampania promocyjna prowadzona w telewizji (stacje ogólnopolskie), radiu (Radio ZET, Eska, Złote Przeboje i Roxy), prasie („Gazeta Wyborcza” i jej dodatki, „Wysokie Obcasy Extra”, czasopisma Agory), internecie (strony z grupy Gazeta.pl, WP.pl), a także na nośnikach reklamy zewnętrznej AMS oraz w sieciach kin Helios i Multikino.

Kampanię i plan mediów przygotowały: AG WALK (koncepcja kreatywna), STAGE2 (dom produkcyjny), dom mediowy Starlink oraz dział promocji czasopism Agory.

Dołącz do dyskusji: Agora wydaje magazyn „Happy!”, jego twarzą Joanna Jabłczyńska (wideo)

7 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Nośnik reklamowy
a nie pismo do czytania. Kolejny nośnik reklam w formie "czasopisma". Nie jest kierowany do czytelniczek tylko konsumentek, którym przedstawiane będą wysoko marżowe produkty i artykuły sponsorowane. Kolejne Avanti, Lego, itp.
odpowiedź
User
czytelnik
Sprytne zagranie...
odpowiedź
User
reklamodawca
czytelniczki niech sobie siedzą w empiku traktując go jak czytelnię. mnie interesują konsumentki
odpowiedź