Aktivist i Exklusiv w sieci - zapowiedź zmian
Wydawnictwo Valkea Media zapowiada zmianę strategii swoich dwóch kluczowych tytułów: Aktivist i Exklusiv.
Od jesieni obydwa magazyny będą bardziej widoczne w Internecie. Wydawca chce budować wokół nich silne serwisy społecznościowe w czym pomóc ma także współpraca z operatorem komórkowym Play - podano w komunikacie.
„Grupy docelowe Aktivista i Exklusiva wpisują sie w tak zwaną „Generację Y”, której główną cechą wyróźnającą jest preferencja nowych mediów ponad tradycyjne. To oni pierwsi kupują, ściągają i wyrażają się w necie. Naszym celem jest stworzenie platformy do porozumienia ich ze sobą oraz z twórcami magazynu. Tym samym tworzymy taką możliwość również naszym partnerom i reklamodawcom.” – komentuje Zuzanna Ziomecka, wydawca tytułów.
W kwietniu Aktivist zorganizował projekt Melanż – interaktywny cyber reality show. Sześcioro wybranych podczas castingu uczestników zabawy kręciło filmy telefonami komórkowymi, a następnie publikowało je w formie video blogów na stronach internetowych Aktivist. Sponsorem programu był operator komórkowy Play.
„Melanż był pilotem dla interaktywnego, multimedialnego formatu, który zaskoczył nas zainteresowaniem jaki wzbudził w intenautach i zaangażowaniem samych uczestników. Dzwoniono do nas nawet z Londynu, żeby kibicować graczom! Bedziemy się starali robudowac ten format w przyszłosci.” – podsumowuje Ziomecka.
Dołącz do dyskusji: Aktivist i Exklusiv w sieci - zapowiedź zmian