Rodzinny obiad reklamuje Konto Jakże Osobiste w Alior Bank
W nowej kampanii reklamowej Alior Banku promowane jest Konto Jakże Osobiste. Za obsługę marketingową banku odpowiadają agencja PZL i Sigma Bis.
Spot z kampanii pokazuje wiosenny obiad w ogrodzie, który obserwuje pracownik Alior Banku w stroju z charakterystycznym melonikiem.
Członkowie rodziny opisują różne zalety oferowane dla posiadaczy Konta Jakże Osobistego, m.in. Rio Points za płatności kartą, darmowe wypłaty z bankomatów za granicą, do 3 proc. oprocentowania przez trzy miesiące dla nowych środków w wysokości maks. 100 tys. zł. To kilka z 11 korzyści w ramach Konta Jakże Osobistego - z dwóch można korzystać za darmo, a z kolejnych za 3,50 zł miesięcznie.
To kolejna w ostatnim okresie kampania marketingowa Alior Banku. W drugiej połowie marca bank zaczął akcję promującą ofertę dla firm, a na początku kwietnia - kampanię reklamującą kredyt gotówkowy.
Działania reklamujące Alior Bank obejmują m.in. telewizję, internet oraz prasę.
Za kreację reklam Alior Banki jego startu w 2008 roku odpowiada agencja PZL (na początku br. w efekcie przetargu zachowała tę obsługę), a za planowanie i zakup mediów - agencja mediowa Sigma Bis.
Dołącz do dyskusji: Rodzinny obiad reklamuje Konto Jakże Osobiste w Alior Bank