Amazon zmienia nazwę swojej firmy reklamowej na Amazon Ads, wzorem Google i Facebooka
Pierwsza globalna, zintegrowana kampania reklamowa Amazona promująca jej działalność reklamową ujawnia zmianę nazwy firmy Amazon Advertising na Amazon Ads. Tym samym Amazon dołącza do rywali Google Ads i Facebook Ads w naturalnej nomenklaturze dla branży reklamowej.
Cyfrowa agencja kreatywna Code and Theory, stworzyła kampanię, mającą pomóc reklamodawcom w zrozumieniu swoich usług, a także pomóc markom dotrzeć do klientów i nawiązać z nimi kontakt, zrozumieć ich odbiorców oraz planować, optymalizować i mierzyć strategie marketingowe.
Kampania pod hasłem "Twoja marka. Ich świat" - wykorzystuje wyrażenia i historie konsumentów z prawdziwego świata, aby odzwierciedlić nieograniczone właściwości, jakie Amazon Ads może wnieść do marek.
- Znalezienie prawdziwych insightów konsumenckich miało kluczowe znaczenie dla przekazania zdolności Amazon Ads do pomagania markom w wyjątkowym pokazywaniu się – mówi Amy Carvajal, dyrektor ds. kreatywnych w Code and Theory. - Chcieliśmy pozycjonować je jako początek czegoś lepszego, w oparciu o tradycyjne kanały reklamowe, z których większość marek nadal korzysta dzisiaj.
Amazon nie ujawnił swoich przychodów z reklam w kwartalnym raporcie o przychodach, ale włącza wpływy z usług reklamowych w kategorii „Inne”. W drugim kwartale br. przychody koncernu w kategorii „Inne” wzrosły o 83 proc. rok do roku do 7,9 mld dolarów, „głównie dzięki ciągłemu przyspieszeniu naszego biznes reklamowy”.
Kampania Amazon Ads rozpoczęła się pod koniec zeszłego tygodnia, ale Code and Theory rozpoczęło współpracę z Amazonem na początku tego roku. Reklamy są wyświetlane w Stanach Zjednoczonych, Wielkiej Brytanii, Niemczech, Kanadzie, w tym na terytoriach francuskich Kanady, gdzie są tłumaczone na język francuski.
Działania reklamowe obejmują reklamy displayowe, społecznościowe, outdoor, wideo, audio i optymalizację pod kątem wyszukiwarek.
Reklamy wideo będą wyświetlane w seriach 6-sekundowych, 15-sekundowych i 30-sekundowych spotów w serwisach takich jak Ad Week, Ad Age, New York Times, Wall Street Journal, Facebook, Instagram, Spotify, Penske Media, Twitch, YouTube i LinkedIn, między innymi.
Kampania OOH będzie prowadzona w Hudson Yards, Times Square, Rockefeller Center, stacji Grand Central i innych obszarach o dużym natężeniu ruchu.
Amazon Ads w przyszłym tygodniu będzie gospodarzem swojej dorocznej konferencji. W tym roku oficjalnie nazwane wydarzenie AdCon również przybiera nową nazwę, unboxed.
Dołącz do dyskusji: Amazon zmienia nazwę swojej firmy reklamowej na Amazon Ads, wzorem Google i Facebooka