SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Andrzej Kamiński szefem sprzedaży online w Ringier Axel Springer Polska

Z początkiem kwietnia Andrzej Kamiński obejmie stanowisko dyrektora sprzedaży online w biurze reklamy Ringier Axel Springer Polska. Będzie odpowiadać za sprzedaż reklamową we wszystkich serwisach internetowych spółki.

Do tej pory Kamiński pracował jako dyrektor operacyjny w dziale agencyjnym biura reklamy prasy codziennej, gdzie był współodpowiedzialny za negocjacje z domami mediowymi. Związany jest z Ringier Axel Springer Polska od 2007 roku. Wcześniej zatrudniony był w Marquard Media Polska jako dyrektor reklamy “Przeglądu Sportowego”.

Sprzedaż online podlegała dotąd bezpośrednio Mariuszowi Wąsińskiemu, który w lutym br. został dyrektorem reklamy w spółce. Nominacja Andrzeja Kamińskiego zamyka proces reorganizacji w biurze reklamy Ringier Axel Springer Polska (więcej na temat zmian).

Dołącz do dyskusji: Andrzej Kamiński szefem sprzedaży online w Ringier Axel Springer Polska

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
bryzol
Wszyscy wiedzą, że i tak lada moment wygryzie go Marek Kopeć.
odpowiedź
User
tomo
głupoty gadasz, Kopeć nie ma nic wspóólnego ze sprzedażą, już prędzej troll Przyjebski to zgarnie pod siebie
odpowiedź
User
k
Andrew dasz rade, trzymam kciuki, powodzenia
odpowiedź