SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Andrzej Salski szefem działu social media w Synertime

Do zespołu agencji public relations Synertime dołączył Andrzej Salski, który stanął na czele działu social media.

Andrzej SalskiAndrzej Salski

Do obowiązków Salskiego należy zarządzanie zespołem digital, który prowadzi komunikację m.in. na portalu Facebook, LinkedIn, Instagram czy Twitter. Ponadto koordynuje wszelkie działania digitalowe Synertime.

Andrzej Salski doświadczenie zdobywał m.in. w takich agencjach reklamowych, jak : Brain, Cheil Worldwide, a także jako zewnętrzny konsultant i project manager. Obsługiwał wiele marek na Facebooku i innych kanałach społecznościowych. Jego specjalnością są projekty z branż: FMCG, entertainment i nowych technologii.

Współtworzył i realizował strategie działań w społecznościach internetowych dla takich klientów jak: Samsung Polska, Douglas Polska, Hoop Cola, serial „Bez Tajemnic” HBO.

Dołącz do dyskusji: Andrzej Salski szefem działu social media w Synertime

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl