Anna Adamczyk group account directorem w Carat Polska
Anna Adamczyk awansowała na stanowisko group account directora w domu mediowym Carat Polska, należącym do Dentsu Aegis Network Polska. Poprzednio pełniła funkcję communications managera.
Jak podano w komunikacie awans Adamczyk związany jest z pozyskaniem nowych klientów przez Carat oraz rozbudową zespołu, którym zarządza. Obecnie jako group account director, opiekuje się klientami z branż: FMCG, ubezpieczeniowa oraz farmaceutyczna.
Anna Adamczyk posiada blisko 20-letnie doświadczenie w mediach. W Dentsu pracuje od 2001 roku. Swoją karierę w Grupie rozwijała w domu mediowym Carat. Rozpoczęła pracę jako media planner, a po kilku latach awansowała na stanowisko seniorskie. W 2010 roku objęła stanowisko communications managera. Obsługiwała m.in. marki: adidas, Grupa Lotos, Reebok, Philips, SCA czy Simba Toys. Odpowiadała za całościową komunikację 360 stopni w obszarze kampanii mediowych, łączących media tradycyjne i cyfrowe. Koordynowała także projekty aktywacji konsumenckich i działania marek w mediach społecznościowych.
Ukończyła lubelski UMCS.
Dołącz do dyskusji: Anna Adamczyk group account directorem w Carat Polska