SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Arkadiusz Marszałek dyrektorem operacyjnym w K-Magazine

Arkadiusz Marszałek objął nowo utworzone stanowisko dyrektora operacyjnego w wydawnictwie K-Magazine, wydawcy miesięcznika lifestylowego „K MAG”.

Marszałek będzie sprawował nadzór nad kluczowymi obszarami działalności firmy poczynając od planowania działań marketingowych i sprzedaży reklam, poprzez produkcję magazynu i jego dystrybucję, aż po finanse i księgowość. Będzie także koordynował prace w obszarze wykorzystania nowych technologii i aplikacji mobilnych.

- Jestem przekonany, że wieloletnie doświadczenie, znajomość branży oraz niesamowite wyczucie i precyzja biznesowa Arkadiusza zapewnią nam szybki dostęp do nowych rozwiązań marketingowych oraz przyczynią się do dalszego rozszerzenia grupy naszych odbiorców - mówi Mikołaj Komar, redaktor naczelny magazynu „K MAG”.

Od dwóch lat Arkadiusz Marszałek prowadzi swoją firmę ROI Consulting. Wcześniej pracował jako dyrektor marki, mediów i komunikacji w Grupie TP, gdzie m.in. odpowiadał za działania reklamowe dla Telekomunikacji Polskiej i Orange. W przeszłości był też zarządzającym polskim oddziałem Media Audits, a następnie Accenture Marketing Sciences. Swoją karierę zawodową zaczynał od pracy w OMD Group.

Dołącz do dyskusji: Arkadiusz Marszałek dyrektorem operacyjnym w K-Magazine

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Maria Awaria
Prasa to ciężki kawałek chleba w dzisiejszych czasach. Nie wiem czy to dobra decyzja w karierze...
odpowiedź