Artur Roguski przeszedł z „Briefu” do Fakt.pl
Artur Roguski, dotąd związany z magazynem „Brief”, od grudnia br. objął stanowisko product managera serwisu internetowego Fakt.pl (Ringier Axel Springer Polska).
- Fakt.pl jest coraz większy. Pojawiają się serwisy tematyczne jak Kobieta.fakt.pl, więc konieczne było wzmocnienie nowymi siłami - mówi nam Anna Marucha, rzecznik prasowa Ringier Axel Springer Polska.
Szefem zespołu Fakt.pl pozostaje Marek Kopeć, który także formalnie sprawuję funkcję product managera. - Stanowiska brzmią tak samo, ale to tylko kwestia nomenklatury, która wynika ze struktury firmy - mówi Marucha.
Artur Roguski ostatnio pracował jako dyrektor ds. rozwoju mediów elektronicznych w magazynie „Brief”, gdzie odpowiadał za serwis internetowy, działania w mediach społecznościowych, pisał też teksty. Wcześniej związany był z agencją reklamową Ogilvy Interactive. Z wykształcenia jest magistrem psychologii o specjalizacji media i reklama.
Z danych Megapanel PBI/Gemius wynika, że Fakt.pl miał we wrześniu br. 4,13 mln użytkowników, którzy wygenerowali 130,2 mln odsłon (zobacz zestawienie serwisów tematycznych).
Dołącz do dyskusji: Artur Roguski przeszedł z „Briefu” do Fakt.pl