Audi szykuje na Super Bowl spot z modelem E-tron w roli głównej
Koncern Audi pojawi się z 60-sek. reklamą podczas tegorocznego finału rozgrywek Super Bowl w USA. Film, który zostanie wyświetlony po drugiej kwarcie meczu 3 lutego br. na antenie CBS będzie promować elektryczny model producenta, czyli E-tron.
Marka już po raz 10 pojawi się z reklamą w Super Bowl. Spot przygotowany przez agencję Venabless Bell&Partners ma – zgodnie z zapowiedzią firmy – podkreślać kwestię „elektryzacji” samochodów. W ub.r. Audi ogłosiło, że w związku z tym, iż prawie 20 proc. Amerykanów ma zamiar przesiąść się do samochodów elektrycznych do 2025 roku, firma planuje w najbliższych latach wprowadzić pojazdy z akumulatorami elektrycznym. Dlatego w spocie chce promować model E-tron.
- Wracamy do największego wydarzenia reklamowego, aby poinformować Amerykę, że samochód elektryczny jest też w Audi. Ostatniej jesieni Audi zaprezentowało swój pierwszy całkowicie elektryczny samochód produkcyjny E-tron, a następnie zadebiutowało z koncepcyjnym modelem E-tron GT na targach LA Auto Show, sygnalizując agresywne dążenie do elektryfikacji. Super Bowl jest idealną platformą do kontynuowania impetu - powiedział Loren Angelo, wiceprezes ds. marketingu w Audi of America.
W poprzednich latach Audi wykorzystywało obecność na Super Bowl do tego, by w reklamach poruszać ważne z punktu widzenia marki tematy, takie jak np. równa płaca dla kobiet (z kontrowersyjną reklamą "Córka"). W 2016 roku marka wykorzystała utwór Davida Bowie z 1972 roku "Starman" w poruszającej historii o ojcu i synu.
Dołącz do dyskusji: Audi szykuje na Super Bowl spot z modelem E-tron w roli głównej