“Avanti” ma 9 lat, konkurs i kampania
W piątek 29 marca br. na rynek trafiło kwietniowe i zarazem urodzinowe wydanie miesięcznika “Avanti” (Agora), który kończy właśnie 9 lat. W numerze znaleźć można konkurs, a wspiera go kampania w radiu, internecie i prasie.
W ogłoszonym przez redakcję "Avanti" konkursie z okazji dziewiątych urodzin magazynu, główną nagrodą jest stylizacja z okładki - zestaw ubrań i dodatków prezentujący wiosenne trendy. Poza tym w numerze można znaleźć m.in. przegląd wiosennych kurtek, zestawy ubrań na rower oraz stylizacje inspirowane modą lat 60-tych.
Wydanie ukazało się w objętości wynoszącej 164 strony, nakładzie 215 tys. egzemplarzy i w normalnej cenie 4,50 zł.
Kwietniowe "Avanti" jest promowane w kampanii reklamowej obejmującej radio (Radio Zet, Złote Przeboje, Roxy), internet (gazeta.pl, wp.pl) i prasę (czasopisma Agory, "Gazeta Wyborcza" i jej dodatki). Za kreację akcji odpowiada dział marketingu "Gazety Wyborczej" i czasopism Agory.
Dołącz do dyskusji: “Avanti” ma 9 lat, konkurs i kampania