Awanse w biurze reklamy Wydawnictwa Bauer
Od września Magdalena Rzepnicka została p.o. dyrektora działupromocji sprzedaży i marketingu w Wydawnictwie Bauer, a MaciejOsajda objął w spółce stanowisko dyrektora działu reklamy pismporadniczo-rozrywkowych.
Magdalena Rzepnicka zastąpiła Marka Golińskiego, który odszedł zwydawnictwa. Dotychczas pełniła ona funkcję kierownika butikukreatywnego i promocji w firmie. Na razie nie jest na to stanowiskoprowadzona rekrutacja, ale ma ono zostać docelowo obsadzone.
Maciej Osajda od stycznia br. pełnił obowiązki dyrektora działureklamy pism poradniczo-rozrywkowych w wydawnictwie (przejął je poMichale Staszewskim, który odszedł z Bauera). Wcześniej byłkierownikiem tego działu.
Zarówno Rzepnicka, jak i Osajda podlegają bezpośrednio MaciejowiKutakowi, dyrektorowi biura reklamy i planowania mediów wWydawnictwie Bauer.
Dołącz do dyskusji: Awanse w biurze reklamy Wydawnictwa Bauer