SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Agencja Bardzo z 5,3 mln zł wpływów i 685 tys. zł straty

W ub.r. przychody sprzedażowe agencji reklamowej Bardzo zwiększyły się o 4,7 proc. do 5,35 mln zł, a przy wzroście kosztów operacyjnych o 18,7 proc. do 6,04 mln zł jej wynik netto poszedł w dół z 12,7 tys. zł zysku do 684,6 tys. zł straty.

Kadry z reklam przygotowanych przez agencję Bardzo Kadry z reklam przygotowanych przez agencję Bardzo

Agencja Bardzo w ub.r. kontynuowała obsługę reklamową marek piwa Tyskie (przygotowała dla niej kolejną kampanię z cyklu „Przejdźmy na Ty”) i niektórych produktów marki Tymbark. Przygotowała też kampanię preparatu 4Flex na schorzenia stawów.

Przychody operacyjne agencji zwiększyły się z 5,11 do 5,35 mln zł, a koszty operacyjne - z 5,08 do 6,04 mln zł. Wśród wydatków zdecydowaną większość stanowią te na usługi obce, które poszły w górę z 4,6 do 5,49 mln zł.

Natomiast nakłady na wynagrodzenia poszły w górę z 284,4 do 302,7 tys. zł, na amortyzację - z 58,4 do 60,1 tys. zł, na zużycie materiałów i energii - z 60,3 do 60,1 tys. zł, a pozostałe koszty rodzajowe - z 75,7 do 85,6 tys. zł.

Dużo większy wzrost kosztów operacyjnych niż przychodów sprzedażowych spowodował spadek wyników rentowności Bardzo mocno poniżej zera. Wynik sprzedażowy poszedł w dół z 22 tys. zł zysku do 688,2 tys. zł straty, wynik brutto - z 21,3 tys. zł zysku do 684,6 tys. zł straty, a wynik netto - z 12,7 tys. zł zysku do 684,6 tys. zł straty.

Piwo Lech nowym klientem

Pod koniec ub.r. agencja Bardzo wygrała przetarg na obsługę piwa Lech, przygotowała dla niego kampanię pod hasłem „Źródło lechend” oraz wizerunkową reklamę pod hasłem „W kolorze nadziei”.

W ramach obsługi piwa Tyskie agencja przygotowała kampanię pod hasłem „Historia pokazuje, że zawsze damy radę przejść na TY” oraz reklamy z Krzysztofem Hołowczycem promujące Tyskie 0,0%.

Dołącz do dyskusji: Agencja Bardzo z 5,3 mln zł wpływów i 685 tys. zł straty

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl