Bartłomiej Batte na czele działu performance w Digital Contact
Sieć reklamowa Digital Contact w związku z rozwojem kompetencji utworzyła stanowisko szefa działu performance. Objął je Bartłomiej Batte, który wcześniej pracował w Online Advertising Network, Netaffiliation, Revenue Alley i Grupie ClickAd.
Bartłomiej Batte objął w Digital Contact stanowisko head of performance. Poprzednio przez dwa lata identyczną funkcję pełnił w sieci Online Advertising Network. Wcześniej pracował jako account manager w Kwanko-NetAffiliation. Był też project managerem w firmach RevenueAlley i AdStockExchange.
Digital Contact to spółka wywodząca się z grupy Tarsago, prowadzi kampanie reklamowe we wszystkich modelach rozliczeniowych z wykorzystaniem najnowszych technologii i systemów mierzących m.in.: Clickonometrics.
Dodatkowo Digital Contact rozszerza portfolio usług o e-mail retargeting. Technologia dostarcza wysokiej jakości ruch na strony Klientów, generując tzw. powracającą sprzedaż. Narzędzie dostarczone przez ConversionLabs jest w stanie wysyłać maila do osób, które nie podjęły decyzji o zakupie i wyszły ze sklepu.
- Nowa usługa łączy dwie najlepsze formy reklamy w internecie: mailing i retargeting zwiększając efektywność prowadzonych kampanii ponad dwukrotnie - podkreśla Bartłomiej Batte.
Dołącz do dyskusji: Bartłomiej Batte na czele działu performance w Digital Contact