'Będziemy ci odpowiadać'
25 lutego rozpoczyna się szeroko zakrojona kampania wizerunkowo-sprzedażowa Gazety Prawnej.
Kampania wspierać będzie debiut nowej Gazety Prawnej poprzez promocję jej najważniejszych wyróżników: użyteczności, interaktywności i nowoczesności. Hasło przewodnie kampanii – „Będziemy ci odpowiadać” – podkreśla obrany przez redakcję kierunek zmian, utrzymanie bliskich relacji z czytelnikiem oraz podążanie za jego potrzebami i oczekiwaniami.
Głównym celem działań marketingowych jest zbudowanie wizerunku Gazety Prawnej jako największego dziennika gospodarczego, będącego zarazem gazetą użyteczną i bliską czytelnikowi. Tę bliskość i użyteczność podkreślają zarówno hasło promocyjne „Będziemy ci odpowiadać”, jak również fakt wykorzystania w przekazach reklamowych wizerunków ekspertów Gazety Prawnej.
Działania wspierające zmiany edytorsko-merytoryczne rozpocznie silna kampania reklamowa w telewizji i radiu ogólnopolskim. Kolejne elementy obejmują sponsoring audycji gospodarczych w radiu i telewizji, promocję w czasopismach Grupy Wydawniczej Infor, prasie biznesowej, w Internecie oraz sieci bankomatów Euronet. Dodatkowe wsparcie sprzedaży stanowić będzie prezentacja nowej gazety na wizualnych nośnikach w sieci salonów Inmedio oraz działania z zakresu marketingu bezpośredniego.
Kampania promocyjna kierowana jest do dotychczasowych oraz potencjalnych czytelników Gazety Prawnej, ze szczególnym uwzględnieniem kadry menedżerskiej wyższego szczebla. Nacisk położono także na prezentację tytułu wśród reklamodawców, do których kierowana jest głównie komunikacja bezpośrednia.
Za stronę kreatywną kampanii odpowiada Biuro Marketingu Gazety Prawnej. Media planuje Brand Connection. Działaniami PR zajmuje się agencja Lighthouse Consultants. Całkowity budżet działań promocyjnych zaplanowanych na 2006 rok wynosi 13 milionów złotych.
Dołącz do dyskusji: 'Będziemy ci odpowiadać'