Paramount Network na razie nie w Polsce. „Nie wykluczamy rebrandingu w przyszłości”
Koncern Viacom International Media Networks przeprowadza globalny rebranding niektórych stacji ze swojego portfolio, zastępując je kanałem rozrywkowym Paramount Network. - Na tę chwilę nie planujemy rebrandingu, nie wykluczamy tego w przyszłości - wyjaśnia Denis Pluskota, PR manager VIMN Polska.
W USA na początku roku Paramount Network zastąpił istniejący od 15 lat Spike, kanał z ofertą rozrywkową, który opisywano jako odważny, angażujący i przekraczający granice. Ramówka Paramount Network to przede wszystkim współczesne filmy i seriale oraz programy rozrywkowe. Natomiast 10 czerwca br. w Hiszpanii marka ta zastąpi filmowy Paramount Channel.
Paramount Channel w wersji HD jest dostępny także w Polsce, od marca 2015 roku - wtedy zniknął jego poprzednik, czyli Viacom! Blink (wspólny z Endemolem projekt rozrywkowy dla kobiet). W ofercie kanału znajdują się produkcje filmowe wytwórni filmowej Paramount Pictures, należącej do grupy mediowej Viacom.
- Na tę chwilę nie planujemy rebrandingu Paramount Channel w Paramount Networks, natomiast nie wykluczamy takiego działania w nieokreślonej przyszłości - wyjaśnia portalowi Wirtualnemedia.pl Denis Pluskota, PR manager VIMN Polska.
Warto dodać, że hiszpański oddział Viacomu należy do regionu Europa Południowa i Zachodnia, Środkowy Wschód i Afryka (SWEMEA). Z kolei VIMN Polska podlega kierownictwu regionu VIMN Europa Środkowa i Wschodnia oraz Izrael (CEE & Israel), na czele którego stoi Bartosz Witak.
Przypomnijmy, że ostatni rebranding w Polsce firma Viacom International Media Networks przeprowadziła w lutym br., uruchomiając nowy kanał dziecięcy Nicktoons, kierujący swoją ofertę programową do dzieci w wieku od 4. do 10. roku życia. Kanał zastąpił nadający od 2011 roku Nickelodeon HD.
Na polskim rynku Paramount Channel HD z roku na rok buduje coraz lepszą oglądalność - w styczniu br. udział w rynku telewizyjnym wyniósł 0,27 proc. po 170-procentowym wzroście.
Dołącz do dyskusji: Paramount Network na razie nie w Polsce. „Nie wykluczamy rebrandingu w przyszłości”
a program na tych kanałach "wielkich koncernów" dalej badziewny...