BGK szuka agencji interaktywnej
Bank Gospodarstwa Krajowego rozpoczął przetarg, w którym wybierze agencję odpowiedzialną za wdrożenie i utrzymanie jego nowego serwisu internetowego.
Jak podaje BGK, bank przygotuje nowoczesną, dostosowaną do wymogów klientów stronę internetową.
- Pomagamy samorządom oraz firmom, zarówno tym dużym, jak i mniejszym. Dla klientów strona internetowa banku jest często pierwszym źródłem informacji o naszych programach, projektach i produktach. To także compendium wiedzy o tym, kto i na jakich warunkach może z nich skorzystać. Dlatego chcemy, by serwis internetowy BGK był jeszcze bardziej intuicyjny i przejrzysty. Dostosowujemy go do potrzeb rynku oraz do naszych klientów i poszukujemy partnera, z którym uda nam się to zrobić jak najlepiej. – mówi Izabela Mościcka, dyrektor Departamentu Komunikacji i Marketingu BGK.
Serwis ten ma być nowoczesnym narzędziem informacyjnym banku, który umożliwi prezentację jego działalności w sposób przejrzysty dla odbiorcy, pozwoli na skuteczne prowadzenie kampanii informacyjnych itp. Zmiana aktualnej witryny bgk.pl pod względem architektury informacji, struktury funkcjonalnej oraz interfejsu graficznego ma za zadanie dostosowanie jej do aktualnych trendów, uproszczenie i czytelne przedstawienie dostępnych funkcjonalności i treści.
Zainteresowane firmy mogą składać oferty do 22 marca br.
Aktualnie BGK szuka w przetargu również agencji reklamowej - o zlecenie to walczy 13 agencji. Szuka też firmy do obsługi swoich działań w social mediach.
Dołącz do dyskusji: BGK szuka agencji interaktywnej