“Bitwa na głosy” i trzy seriale promowane przez TVP
Z początkiem marca br. Telewizja Polska rozpoczęła kampanię promocyjną wiosennej ramówki. W ramach akcji promowane są: show “Bitwa na głosy” oraz seriale “Komisarz Alex”, “Ja to mam szczęście!” i “Aida”.
Kampania reklamowa serialu TVP1 „Komisarz Alex” trwać będzie do 18 marca br. Działania obejmują radio (RMF FM, Radio ZET) oraz prasę (Tele Tydzień, To&Owo, Tele Świat, TV14, Super TV, Kurier TV, Tele Max, Imperium TV, Wprost, Film). Za przygotowanie kreacji odpowiada agencja Bimers.
Kampania widowiska muzycznego TVP2 „Bitwa na głosy” wystartowała 3 marca i trwać będzie do końca miesiąca. Działania promocyjne obejmują reklamy w radiu (RMF FM, Radio ZET), prasie (Gazeta Telewizyjna, Telemagazyn, Tele Tydzień, To&Owo, Tele Świat, TV14, Super TV, Kurier TV, Tele Max, Imperium TV, Wprost), internecie (Gazeta.pl, wp.pl, Onet.pl, Wrzuta.pl, Skype), a także outdoor (tablice 6x3, 12x3, 18x3).
Działania promocyjne wokół serialu TVP2 „Aida” rozpoczęły się 2 marca, a zakończą się 18 marca. Kampania obejmuje prasę (Tele Tydzień, To&Owo, Tele Swiat, TV 14, Super TV, Kurier TV, Tele Max, Imperium TV, Gala, party, Film, Życie na Gorąco, Tina, Chwila dla Ciebie), radio (RMF FM, Radio ZET) oraz kina Cinema City.
Z kolei akcja promocyjna nowego serialu TVP2 „Ja to mam szczęście” trwać będzie od 1 do 31 marca i obejmuje tylko internet (Onet.pl, Skype oraz Facebook).
Kreacja kampanii dla „Bitwy na głosy” oraz seriali TVP2 została przygotowana przez Telewizję Polską we własnym zakresie, a media zaplanował dom mediowy Maxus.
Dołącz do dyskusji: “Bitwa na głosy” i trzy seriale promowane przez TVP