SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Bogdanowicz i Duda-Maciejewska szefami BBDO Warszawa

Zmiany na kierowniczych stanowiskach w agencji BBDO Warszawa, jednej z największych sieciowych agencji reklamowych w Polsce.

Stanowisko Prezesa BBDO Warszawa objął Przemek Bogdanowicz – Chief Creative Officer. Funkcję Vice Prezesa oraz Chief Executive Officer pełnić będzie Ewa Duda-Maciejewska – uprzednio pełniąca obowiązki Dyrektora Strategicznego.

Bogdanowicz i Duda-Maciejewska przejmą obowiązki Jacka Henslera, prezesa i dyrektora generalnego BBDO, który odchodzi z firmy. Ma zostać dyrektorem marketingu i sprzedaży w P4.

Oboje raportują bezpośrednio do Williama Eccleshare, Chairman  & CEO BBDO EMEA - podano w komunikacie prasowym.
 
- Mamy szczęście,  że zespół BBDO w Polsce jest tak silny i profesjonalny. Jestem przekonany, że Przemek i Ewa świetnie poradzą sobie z nowymi zadaniami i przyczynią się do dalszego rozwoju agencji. Zgodnie z naszą filozofią, gdziekolwiek to możliwe, inwestujemy w rozwój własnych, utalentowanych współpracowników. Cieszę się, że właśnie tak możemy postąpić w tym przypadku - powiedział William Eccleshare, Chairman oraz CEO BBDO Europe.

Nowy zarząd agencji poinformował o dwóch awansach. Stanowisko Dyrektora Działu Obsługi Klienta obejmie Judy Majosi, a funkcję Dyrektora Strategicznego sprawować będzie Grażyna Skarżyńska.

Pozostałe kluczowe stanowiska pozostają w rękach:
Marcina Tworusa oraz Wacława Szymiczka - dyrektorzy kreatywni,
Piotra Niedzieli - dyrektor finansowy,
Krzysztof Baraniecki, kierownik studia graficznego i produkcji.

- Mamy nadzieję, że wprowadzenie powyższych zmian przyczyni się do podwyższenia naszej efektywności oraz jakości standardów obsługi klienta. Jestem przekonany, że razem z Marcinem i Wackiem, możemy osiągnąć jeszcze wyższy standard prac kreatywnych - dodał Przemek Bogdanowicz, Prezes i CCO agencji.

- Wierzymy, że po okresie zmian nadszedł czas na stabilizację i inwestycje w rozwój.  Pragnę, aby determinacja, talent i pasja naszego zespołu owocowały pracą która sprawia przyjemność, której efekt przynosi uznanie, a forma przyciąga uwagę - skomentowała Ewa Duda-Maciejewska, CEO BBDO Warszawa.

Metryka

Przemek Bogdanowicz
Chief Creative Officer, BBDO Warsaw

Absolwent Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie. 
W roku 1993 zaczął pracę w DMB&B Warszawa (od roku 1999 D’Arcy) na stanowisku Art Director. W latach 1997-1998 pełnił funkcję Associate Creative Director. W roku 1999 promowany na stanowisko dyrektora kreatywnego. W roku 2002, gdy D’Arcy zmieniło nazwę i zaczęło działać jako G7, objął obowiązki Managing Partner & Creative Director, które pełnił do czerwca 2005 roku. W sierpniu 2005 roku dołączył do zespołu BBDO Warszawa, obejmując stanowisko Chief Creative Officer.

Zwycięzca wielu polskich (Kreatura, Golden Eagle, KTR, EFFIE) oraz międzynarodowych (Golden Drum Festival, Cannes Lions) festiwali reklamowych. W roku 2004, agencja G7 otrzymała Grand Prix oraz tytuł Agencji Roku w konkursie reklamowym Złote Orły. W kwietniu 2005 agencja G7 zdobyła najwięcej nagród na festiwalu reklamowym KTR. W tym samym roku zespół agencji odebrał Grand Prix EFFIE, a kampania wprowadzająca na rynek markę Heyah zdobyła nagrodę Media Lion na festiwalu w Cannes. Jest jednym z założycieli oraz członkiem zarządu Klubu Twórców Reklamy.

Ewa Duda-Maciejewska
Chief Executive Officer BBDO Warszawa

Absolwentka wydziału zarządzania niepublicznej Wyższej Szkoły Biznesu – specjalizacja marketing, finanse.  W latach 1994-1999 zatrudniona w PepsiCo Poland.  Jako dyrektor marketingu odpowiedzialna była za rozwój marek Pizza Hut oraz KFC w Polsce. 

W grudniu 1999 roku objęła stanowisko dyrektora strategicznego w agencji NoS/BBDO.  Odpowiedzialna za stworzenie działu strategii oraz rozwój nowego biznesu. W latach 1999-2006 agencja zdobyła 10 nagród EFFIE i zrealizowała projekty dla ponad 30 nowych klientów. 
 
Judy Majosi
Dyrektor Działu Obsługi Klienta BBDO Warszawa

Absolwentka Bernard Baruch College, City Unitversity of New York – specjalizacja  marketing. W latach 1999-2004 pracowała w BBDO w Nowym Jorku, współpracując między innymi z Masterfoods oraz Gillette. W roku 2005  zatrudniona została przez FCB Nowy Jork jako Account Director prowadzący marki firmy Kraft. Do zespołu BBDO Warszawa dołączyła w roku 2006, obejmując stanowisko Group Account Director.

Marcin Tworus
Dyrektor Kreatywny BBDO Warszawa

Absolwent Wyższej Szkoły Zarządzania „The Polish Open University” – specjalizacja marketing.  W roku 1998 dołączył do działu kreacji BBDO Warszawa obejmując stanowisko Copywriter. W roku 2004 objął funkcję Head of Creative Planning.  Po roku objął stanowisko dyrektora kreatywnego zarządzającego działem kreacji BBDO Warszawa.

Nagradzany na wielu polskich festiwalach reklamowych (Kreatura, Złote Orły, EFFIE) i zdobywca nagrody na międzynarodowym festiwalu Golden Drum. Najważniejsze prace: “Kurczaki” Lay’s Max, kampania drukowania Alka Seltzer „Możesz nie pamiętać…” oraz „Zdrowe samochody”.

Wacław Szymiczek
Dyrektor Kreatywny BBDO Warszawa

Absolwent Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie – wydział grafiki. W roku 1998 dołączył do działu kreacji BBDO Warszawa obejmując stanowisko Art. Director. W roku 2004 objął funkcję Creative Group Head.  Po roku objął stanowisko dyrektora kreatywnego zarządzającego działem kreacji BBDO Warszawa.

Nagradzany na wielu polskich festiwalach reklamowych (Kreatura, Złote Orły, EFFIE) i zdobywca nagrody na międzynarodowym festiwalu Golden Drum. Najważniejsze prace: “Kurczaki” Lay’s Max, kampania drukowania Alka Seltzer „Możesz nie pamiętać…” oraz „Zdrowe samochody.

Grażyna Skarżyńska
Dyrektor Planowania Strategicznego BBDO Warszawa

Absolwentka wydziału pedagogiki i psychologii Uniwersytetu Warszawskiego.   W latach 1993-1999 zatrudniona w PepsiCo Poland, gdzie odpowiedzialna była za rozwój marki KFC w Polsce.  W latach 1999-2000 zatrudniona w dziale marketingu Kama Food’s Int’l.
 
Od roku 2000 członek zespołu strategów agencji BBDO – objęte stanowisko Strategic Planning Manager. Odpowiedzialna między innymi za współpracę z Telekomunikacją Polską, GE Money Bank, Dr. Oetker.  Współautorka strategii wprowadzenia na rynek pierwszego wirtualnego banku pod marką mBank.

Dołącz do dyskusji: Bogdanowicz i Duda-Maciejewska szefami BBDO Warszawa

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl