Bonduelle wprowadza czarną fasolę w „Porcji na raz” i reklamuje to w telewizji (wideo)
Firma Bonduelle, producent warzyw apertyzowanych wprowadziła do sklepów nowy produkt - czarną fasolę w małych opakowaniach zawierających porcję do wykorzystania za jednym razem. Wspiera to kampanią w telewizji.
„Porcja na raz” zawiera dwie małe puszeczki, z których każda zawiera niewielką ilość danego produktu, do jednorazowego wykorzystania.
Obecnie Bonduelle oferuje kukurydzę, groszek, ciecierzycę, czerwoną fasolę w podobnej wielkości. Teraz do sprzedaży w podobnym formacie firma wprowadziła też czarną fasolę.
Jak podaje Bonduelle, fasole to najszybciej rosnący segment w kategorii warzyw konserwowych. Jest to spowodowane z jednej strony rosnącym zainteresowaniem kuchnią roślinną, a z drugiej strony poszukiwaniem produktów najwyższej jakości.
Gama „Porcja na raz na Twoją sałatkę” jest wspierana kampanią telewizyjną i digital oraz na blogu Warzywne inspiracje.
Czarna fasola Porcja na Raz dostępna jest w opakowaniu 2x 106ml,w w sklepach tradycyjnych i marketach.
Bonduelle aktualnie reklamuje – w związku ze zbliżającymi się świętami Wielkanocy groszek i kukurydzę w puszkach.
Za jej realizację odpowiadają dom mediowy Vizeum i agencja reklamowa Red8.
Dołącz do dyskusji: Bonduelle wprowadza czarną fasolę w „Porcji na raz” i reklamuje to w telewizji (wideo)