SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Bonnier mocniej stawia na markę „Pulsu Biznesu”

Wydawnictwo Bonnier Business (Polska) zdecydowało, że jego spółka zależna Informedia Polska od sierpnia br. będzie organizować wydarzenia tylko pod marką „Pulsu Biznesu”.

Dotąd  kongresy, sympozja, konferencje i warsztaty organizowane były także pod markami Informedia Polska i ECU Marketing. - Od sierpnia zdecydowaliśmy mocniej oprzeć się na naszej najstarszej i najbardziej rozpoznawalnej marce na rynku, jaką jest „Puls Biznesu“. Dlatego też wszystkie nasze imprezy będą organizowane pod marką "PB" - mówi nam Witold Manowski, marketing manager „Pulsu Biznesu”. - To nie oznacza likwidacji Informedia Polska, spółka nadal będzie istniała, natomiast podczas naszych wydarzeń dużo wyraźniej będziemy eksponować markę "Pulsu Biznesu" - dodaje.

Wśród największych imprez organizowanych przez Informedia Polska są Gazele Biznesu, Giełdowa Spółka Roku, Filary Polskiej Gospodarki, kongres Programy Lojalnościowe, Banking Forum, Polska Logistyka, Forum Dyrektorów Działów Prawnych, Kongres Public Relations, What's Going on Retailing, kongres Business Intelligence, Akademia Inwestora Indywidualnego.

Dołącz do dyskusji: Bonnier mocniej stawia na markę „Pulsu Biznesu”

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl