„Bosman dla regionu”. Piwna marka spiera lokalne inicjatywy społeczne
Na etykietach piwa Bosman (Carlsberg Polska) pojawią się informacje o projektach społecznych, realizowanych w ramach programu grantowego „Bosman dla regionu”.
Marka Bosman na początku roku zmieniła szatę graficzną, podkreślając swoje szczecińskie korzenie.
Obecnie na półki sklepowe trafia piwo Bosman w opakowaniach, na których wyeksponowane będą zwycięskie projekty, realizowane ramach programu grantowego „Bosman dla regionu”. Jego celem jest wsparcie lokalnych inicjatyw społecznych, ekologicznych i infrastrukturalnych, które przyczyniają się do podniesienia jakości życia mieszkańców regionu oraz stymulują integrację lokalnej społeczności.
W ramach programu wyróżniono takie inicjatywy jak zakup łodzi ratowniczej dla OSP Nowe Worowo, sprzątanie Puszczy Bukowej w Szczecinie, wsparcie Polskiego Związku Niewidomych w Kołobrzegu, stworzenie ekologicznej strefy wypoczynku w Drawnie czy pomoc niepełnosprawnym kibicom Pogoni Szczecin. W sumie na butelkach piwa Bosman znajdzie się 18 projektów, zaś na puszkach 12.
Opakowania zaprojektowała agencja Dragon Rouge. W ramach akcji promocyjnej w sierpniu w sklepach pojawią się także materiały POS zaprojektowane przez agencję Edda. Prowadzone są również działania digital, za które odpowiada agencja Eneia.
Dołącz do dyskusji: „Bosman dla regionu”. Piwna marka spiera lokalne inicjatywy społeczne