Potrzebna agencja mediowa do kampanii "Budowa. Stop wypadkom!"
Państwowa Inspekcja Pracy Główny Inspektorat Pracy wybiera w przetargu agencję do przeprowadzenia w 2024 roku działań medialnych do kampanii “Budowa. Stop wypadkom!” - dowiedział się serwis Wirtualnemedia.pl.
Przetarg podzielony jest na 2 części.
Część pierwsza dotyczy emisji spotu radiowego adresowanego do robotników budowlanych w celu promocji kampanii Państwowej Inspekcji Pracy „Budowa. Stop wypadkom!”.
Na te działania PIP przeznaczy 353 tys. zł netto (bez VAT).
Część druga dotyczy przygotowania i realizacji w internecie działań promocyjnych kampanii „Budowa. STOP wypadkom!”. Budżet tej części wynosi 169 165 zł netto.
Zainteresowane agencje mogą składać oferty do 30 stycznia 2024 roku.
Dołącz do dyskusji: Potrzebna agencja mediowa do kampanii "Budowa. Stop wypadkom!"