Budweiser nietypowo zwrócił uwagę na zaśmiecanie stadionów. Boisko z 50 tys. plastikowych kubków na piwo
Marka piwa Budweiser (należąca do AB InBev) przygotowała nietypową aktywację - z 50 tysięcy plastikowych kubków usypano boisko do gry w piłkę nożną.
Do zbudowania boiska ReCup w Soczi zużyto 50 tysięcy plastikowych kubków, z których piwo Budweiser pili kibice na zeszłorocznych mistrzostwach świata w piłce nożnej. Marka była globalnym sponsorem imprezy. Płyta boiska jest mniejsza niż standardowe boisko piłkarskie, jak na razie odbył się na nim jeden mecz.
- Mamy nadzieję, że to boisko przypomni komuś poprzedni turniej i pomoże w rozpoczęciu obiecującej kariery piłkarskiej - powiedział Konstantin Tamirov, dyrektor AB InBev Efes.
W niedalekiej przyszłości boisko będzie udostępnione mieszkańcom Soczi. Powłoka murawy jest odporna na zużycie. Aktywacja wpisuje się także w strategię zrównoważonego rozwoju Budweiser, której jednym z elementów jest znaczące ograniczenie produkcji plastiku do 2025 roku.
Dołącz do dyskusji: Budweiser nietypowo zwrócił uwagę na zaśmiecanie stadionów. Boisko z 50 tys. plastikowych kubków na piwo