SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Piłkarze reprezentacji promują program lojalnościowy InPost

InPost, po udanym debiucie programu lojalnościowego, kontynuuje kampanię skierowaną do kibiców. Jako strategiczny sponsor reprezentacji Polski w piłce nożnej, marka zaprezentowała właśnie kolejny materiał promocyjny – tym razem z udziałem polskich piłkarzy.

O marce InPost jest ostatnio głośno w kontekście uruchomionego programu lojalnościowego dla użytkowników aplikacji InPost Mobile. Jako strategiczny sponsor reprezentacji Polski, InPost dużą część swojej komunikacji marketingowej skierował do kibiców. Marka opublikowała właśnie najnowsze wideo promujące program, w którym wystąpiło 4 reprezentantów Polski: Sebastian Szymański, Nicola Zalewski, Tymoteusz Puchacz i Kacper Urbański. W materiale piłkarze pokazani są w hotelu, gdzie spędzają czas wolny podczas jednego ze zgrupowań reprezentacji.  InPost nawiązuje klimatem do popularnych filmików publikowanych na kanale YouTube „Łączy nas piłka”.

W filmie piłkarze rozmawiają o możliwości zbierania wirtualnych punktów, tzw. InCoinów, w aplikacji InPost Mobile. Użytkownicy aplikacji mogą wymieniać InCoiny na nagrody (w tym bilety na mecz), a także losy w trwającej loterii.

- Dzięki strategicznemu partnerstwu z reprezentacją Polski, osiągamy bieżące cele biznesowe i wizerunkowe. Zaangażowanie piłkarzy w spot promujący program lojalnościowy to “mrugnięcie okiem” do naszych klientów, którzy już niedługo mogą spodziewać się ciekawych nagród ze świata futbolu – mówi Marek Szkolnikowski, dyrektor ds. sponsoringu sportowego w Grupie InPost.

Najnowszy materiał promocyjny InPost obejrzysz tutaj:

 

Cristiano jako Krystyna

Wcześniej InPost wykorzystał w komunikacji programu lojalnościowego m.in. kontekstowe reklamy wyświetlane na bandach LED wokół boiska, podczas rozgrywek Ligi Narodów UEFA na stadionie PGE Narodowy w Warszawie. Polscy kibice mogli w trakcie meczów reprezentacji z Portugalią i Chorwacją wypatrzeć na bandach takie komunikaty, jak: „Krystyna też zbiera InCoiny” (podczas meczu z udziałem Cristiano Ronaldo) czy „Luka też InCoinów szuka” (w nawiązaniu do Luki Modrića z drużyny chorwackiej).

Odbierz bilety na mecz i wygraj mieszkanie

Od października, w najnowszej wersji aplikacji InPost Mobile, użytkownicy za korzystanie z usług InPost zbierają InCoiny. Punkty w programie lojalnościowym można wymieniać na liczne nagrody. Wśród nich znajdują się między innymi bilety na mecze polskiej reprezentacji. Już za 70 InCoinów można zdobyć tzw. InBox, czyli szansę wygrania nagrody natychmiastowej i jeden los w loterii głównej, w której można zdobyć samochód elektryczny Renault Megane E-Tech oraz mieszkanie w Warszawie o wartości ponad 750 tys. złotych.