SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Burda i G+J połączyły biura reklamy. Szefową Barbara Topol

Biura reklamy spółek Burda Media Polska i G+J Polska zostały połączone w jedną jednostkę. Szefową nowego biura reklamy została Barbara Topol.

Topol, będąca od 2011 roku dyrektorem sprzedaży wydawnictwa G+J Polska, objęła nowo utworzone stanowisko pod nazwą commercial director of advertising sales, corporate publishing & business development.

Za poszczególne segmenty połączonego portfolio Burdy i G+J w Polsce w nowej strukturze odpowiedzialnych jest pięć osób. Zespół zarządzający tworzą: Agnieszka Kieszczyńska jako sales director luxury & lifestyle, Beata Bartczak jako sales director women advisory, Małgorzata Gurbała jako sales director design & garden, Katarzyna Nowakowska jako sales director men & special interest oraz Konrad Gacki jako sales director international sales, food & special issues.

Konrad Gacki, Małgorzata Gurbała i Agnieszka Kieszczyńska jako senior advertising managerowie stanowili dotąd zespół zarządzający biurem reklamy Burda Media Polska (jednostka ta nie miała przez ostatni rok szefa, więcej na ten temat). Z kolei Beata Bartczak była zastępcą dyrektora biura reklamy G+J Polska ds. reklamy women & lifestyle, zaś Katarzyna Nowakowska pełniła analogiczną funkcję w odniesieniu do reklamy w segmencie men & special interest.

Na swoim stanowisku pozostaje Joanna Chlebna, sprawująca funkcję new business & content media directora (dotąd w G+J Polska, teraz w całej Grupie Burda w Polsce). W dziale reklamy zostają też Małgorzata Teodorowicz, dotąd  dyrektor ds. korporacyjnego rozwoju biura reklamy G+J i Magda Groszewska, będąca w G+J dyrektorem urody. Nie ustalono jeszcze jak nazywać się będą ich nowe stanowiska.

- Ogłosiliśmy skład zarządzający połączonym biurem reklamy. Jego struktura i podział stanowisk ukształtuje się w ciągu najbliższych dni - mówi Wirtualnemedia.pl Michał Helman, dyrektor wydawniczy Grupy Burda w Polsce. Zapewnia, że na razie nie ma mowy o żadnych zwolnieniach w biurze reklamy.

Na razie pracownicy dotychczasowego biura reklamy Burdy Media Polska pozostają w siedzibie firmy przy ul. Wareckiej w Warszawie, a pracownicy biura reklamy G+J Polska w budynku spółki przy ul. Marynarskiej. Docelowo jednak całe biuro ma pracować w jednej siedzibie. Nie zdecydowano jeszcze w której.

Połączenie biur reklamy to pierwsza zmiana w strukturze po zakupie polskich spółek z grupy G+J przez Grupę Burda International. Transakcja została sfinalizowana w drugiej połowie października br. (więcej na ten temat).

Dołącz do dyskusji: Burda i G+J połączyły biura reklamy. Szefową Barbara Topol

10 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
edek
ale kogo to obchodzi ???
odpowiedź
User
Edzia
Moze LIPĘ to obchodzi?
odpowiedź
User
agent 0,7
mnie obchodzi trollu.
ciekaw jestem jak znajomi zostaną umocowani w połączonym kopro-bizancjum.
odpowiedź