Burda Media Polska zmienia strukturę. Odeszła szefowa HR
Małgorzata Górska, people, culture & communication director w Burda Media Polska, odeszła z firmy. Spółka zmieniła strukturę - obowiązki Górskiej przejęły Renata Wilczyńska i Małgorzata Nocuń-Zygmuntowicz - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
Renata Wilczyńska przejęła obowiązki związane z polityką HR, aktywnościami rozwojowymi i employer brandingiem. Dotąd pracowała w firmie jako people & culture manager, teraz objęła stanowisko interim HR team lider. Z Burdą Renata Wilczyńska jest związana od listopada 2021 r.
Z kolei Małgorzata Nocuń-Zygmuntowicz, dotąd dyrektor marketingu Burda Media Polska, objęła stanowisko dyrektora marketingu i komunikacji. Nadal odpowiada m.in. za działania promocyjne i marketingowe oraz za komunikację korporacyjną. Dodatkowo od działu people, culture & communcation spółki przejęła też komunikację wewnętrzną. Z firmą Małgorzata Nocuń-Zygmuntowicz jest związana od ponad dekady, wcześniej pracowała w przejętym przez Burdę wydawnictwie G+J Polska.
Małgorzata Górska pracowała w Burdzie od trzech lat
Małgorzata Górska z Burdą związana była od lipca 2021 r. Wcześniej pracowała w firmach Raczkowski, Gedeon Richter Polska, Iron Mountain, Actavis, przez wiele lat związana była z polskim oddziałem giganta sportowego Nike.
Jak informowaliśmy, niedawno do Burdy dołączyła Ewelina Buchnajzer. Objęła tam stanowisko head of events. Zastąpiła Lidię Tofil, która odeszła z firmy.
Dołącz do dyskusji: Burda Media Polska zmienia strukturę. Odeszła szefowa HR