Burda i G+J z jednym działem analiz. Iwona Surała szefem badań na trzy kraje
Grupa Burda zdecydowała o połączeniu działów analiz i badań rynkowych Burda Media Polska i przejętego przez nią wydawnictwa G+J Polska. Nową jednostką pokieruje Małgorzata Teodorowicz. Natomiast Iwona Surała została research regional directorem CEE w Burda International.
W Burdzie dział analiz i badań rynkowych był osobną jednostką, natomiast w G+J Polska funkcjonował on w ramach biura reklamy. Połączony dział strategii, analiz i badań rynkowych działać będzie w ramach połączonego działu reklamy, które powstało z początkiem listopada br. (więcej na ten temat). Jego szefem będzie Małgorzata Teodorowicz, dotąd dyrektor ds. korporacyjnego rozwoju biura reklamy G+J . W jej zespole znajdą się Robert Sobczyński i Michał Rapacki.
Natomiast Iwona Surała, która kierowała działem analiz i badań rynkowych w Burda Media Polska, objęła nowo utworzone w Burda International stanowisko regional research directora CEE na trzy kraje Europy Wschodniej i Środkowej. Surała będzie pracować nad projektami badań rynkowych bezpośrednio z dyrektorami zarządzającymi w Polsce, Czechach i Rumunii.
Burda zdecydowała też o rozstaniu z Michałem Adamczykiem, od jesieni 2012 roku dyrektorem działu multimediów w G+J Polska, wcześniej szefem działu online w Burdzie. Jego obowiązki przejął Artur Winiarski, jego dotychczasowy zastępca. Natomiast w Burdzie za dział internetowy odpowiada bez zmian Piotr Kaliński, sprawujący funkcję head of digital.
Grupa Burda International formalnie przejęła kontrolę nad wydawnictwem G+J Polska w październiku br. Poza połączeniem biur reklamy, efektem transakcji było też zawieszenie wydawania magazynów “Śledczy” i “Sekrety Nauki”, które były nierentowne (więcej na ten temat).
Dołącz do dyskusji: Burda i G+J z jednym działem analiz. Iwona Surała szefem badań na trzy kraje