Burda uruchamia Focus Lab
W piątek 19 października br. Burda Media Polska uruchamia platformę internetową Focus Lab, dzięki której czytelnicy będą mogli spotykać się z ekspertami magazynu „Focus” i portalu Focus.pl.
Platforma Focus Lab łączy dotychczasowe aktywności komercyjne marki „Focus”. Będzie to miejsce spotkań czytelników i firm z czytelnikami oraz kontaktu dziennikarzy i ekspertów „Focusa”.
Focus Lab oferuje testy sprzętu i usług, prezentacje produktów, infografiki, raporty, rozmowy z ekspertami a także spotkania na żywo z czytelnikami. Start platformy zaplanowano na 19 października na stronie internetowej www.focus.pl/focuslab.
- Chcemy inspirować naszych czytelników i zachęcać ich do poznawania świata. Zawsze staraliśmy się odpowiedzieć na pytania jak, dlaczego i po co, i tak jest również w przypadku Focus Lab. Wiemy, że nic nie zastąpi bezpośredniego kontaktu, dlatego przede wszystkim chcemy umożliwić naszym czytelnikom samodzielne poznanie, dotknięcie i poczucie nowych technologii oferowanych przez najbardziej innowacyjne firmy - wyjaśnia Piotr Kościelniak, redaktor naczelny Grupy Focus.
Projekty w ramach Focus Lab będą publikowane w papierowym wydaniu „Focusa”, w mediach społecznościowych i kanałach wideo.
Przypomnijmy, że w czerwcu br. Grupa Burda odświeżyła miesięcznik „Focus”, zmieniając układ magazynu, szatę graficzną, a działy zostały na nowo uporządkowane. Autorem makiety jest Michał Janicki, dyrektor artystyczny magazynu.
Z danych ZKDP wynika, że w I kwartale br. sprzedaż ogółem miesięcznika „Focus” wynosiła 39 tys. egz.
Dołącz do dyskusji: Burda uruchamia Focus Lab