Butik erotyczny Netfliksa otwarty w Londynie
W związku z premierą miniserialu „Obsesja” Netflix nawiązując do seksualnych preferencji bohaterów, otworzył butik erotyczny w Londynie.
Nietypowy butik znajduje się w dzielnicy Soho, a platforma obiecuje, że wizyta w nim gwarantuje wciągające doświadczenie symulujące uwodzicielski klimat serialu. „Obsesja” to ekranizacja powieści „Skaza” Josephine Hart. Opowiada o intensywnym romansie utalentowanego chirurga (w tej roli Richard Armitage) i narzeczonej jego syna (w tej roli Charlie Murphy). Romans „przeradza się w niebezpieczną, wszechogarniającą obsesję” i wkracza w świat BDSM, gdy główna bohaterka Anna ujawnia swojemu kochankowi Williamowi pamiętnik oprawiony w czerwoną skórę.
Serial jest nieudany z wielu powodów – brak mu solidnego scenariusza, jednorodności stylistycznej, sprawia wrażenie parodii thrillera erotycznego, usiłuje aspirować do opowieści rodem z „Ostatniego tanga w Paryżu”, a wzbudza jedynie śmiech widowni. Więcej znajdziecie w naszej recenzji tutaj.
Sam pomysł z promocją serialu jest za to bardzo kreatywny i w przeciwieństwie do „Obsesji” wygląda na dobrze przemyślany. „Butik erotyczny będzie wciągającym doświadczeniem, które przeniesie gości do świata zabaw Anny” — czytamy w komunikacie prasowym — „zapraszając ich jednocześnie do anonimowego ujawnienia własnego sekretu w »dzienniku Anny«”. Grając w grę na temat seksu i dynamiki władzy, wszyscy goście zostaną „nagrodzeni”. W zamian za udział „otrzymają luksusowy produkt dostępny w butiku”. Można również przesłać swoje wyznania poprzez dedykowaną stronę i tą drogą wziąć udział w projekcie.
Miniserial „Obsesja” dostępny jest na platformie Netflix.
Netflix ma globalnie 230 mln subskrybentów
Netflix nie podaje, ilu użytkowników ma w Polsce. Z danych Mediapanel wynika, że platforma, jako strona www oraz aplikacja na urządzenia mobilne i smart tv, przyciągnęła 12,92 mln polskich internautów, z których każdy spędził tam średnio 7 godzin, 10 minut i 47 sekund. Zasięg platformy wyniósł 43,55 proc.
W IV kwartale 2022 r. liczba subskrybentów Netfliksa urosła o 7,66 mln do 230,75 mln. Natomiast wzrost przychodów wyhamował do 1,9 proc., a zysk netto skurczył się z 607 do 55 mln dolarów. Współzałożyciel platformy Reed Hastings z funkcji jednego z szefów platformy przeszedł do jej rady dyrektorów.
Dołącz do dyskusji: Butik erotyczny Netfliksa otwarty w Londynie