SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

C&A z kampanią w Preglife na rynku polskim i niemieckim

Sieć sklepów odzieżowych C&A kontynuuje współpracę z aplikacją ciążowo-parentingową Preglife w Polsce i Niemczech. Kampania ma na celu wzrost zainteresowania gamą produktów C&A przeznaczonych dla przyszłych mam, niemowląt i dzieci. W ramach akcji, użytkowniczki Preglife otrzymały od marki kod rabatowy w wysokości 20 proc.

Kampania na rynku polskim i niemieckim realizowana jest we współpracy z oddziałem niemieckim marki C&A.

- Dzięki współpracy z Preglife zyskujemy dostęp do odpowiedniej grupy docelowej, którą stanowią mamy, niemowlęta i dzieci. To czyni Preglife ważnym narzędziem do skutecznego skalowania naszego biznesu oraz łączenia działań brandingowych z performance. Szeroki przekrój formatów ma również pozytywny wpływ na widoczność marki C&A, a tym samym na postrzeganie jej. Cieszymy się na kontynuację tej ścieżki, nie tylko z powodu szybkiego czasu reakcji we wszystkich sprawach, ale także ze względu na zaufane porady i otwartą komunikację z zespołem Preglife - komentuje Emilia Balda z C&A. 

Decyzja o kontynuowaniu współpracy między C&A i Preglife wynika z wysokich wyników uzyskanych w trwającej trzy miesiące kampanii testowej. Wykorzystane w niej zostały narzędzia performance’owe takie jak popup, zakładka rabaty, push notification oraz widget. Kampania osiągnęła 870 000 impresji w Polsce i 850 000 impresji w Niemczech, w tym 52 proc. przejść z zakładki rabaty na stronę marki w Polsce i 49 proc. w Niemczech. Dzięki współpracy z Preglife marka C&A zanotowała wzrost sprzedaży w wymienionych kategoriach.

- Strategią Preglife jest stawianie na długofalowe i jakościowe współprace z markami, które odpowiadają na potrzeby użytkowniczek aplikacji oraz zapewniają im jak największą wartość. Marka C&A posiada szerokie portfolio produktów dla całej rodziny oraz dzieci w różnym wieku. Towarzysząc kobietom od samego początku macierzyństwa i dostarczając im ofert specjalnych, zwiększa potencjał sprzedażowy oraz buduje więź z konsumentką na lata - komentuje Magdalena Wójcik z Preglife.

Dołącz do dyskusji: C&A z kampanią w Preglife na rynku polskim i niemieckim

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl