„Chip” z aktywną okładką
Czerwcowy numer miesięcznika „Chip” (Burda Communications) ukazał z okładką wykonaną w technologii Rozszerzonej Rzeczywistości (ang. Augmented Reality). Grafika okładki nawiązuje do markerów, z którymi kojarzona jest wykorzystana technologia.
Aby zobaczyć właściwości okładki, potrzebny jest komputer wyposażony w kamerkę internetową. Na płycie dołączonej do magazynu została zamieszczona specjalna aplikacja. Po jej uruchomieniu i pokazaniu numeru do kamerki, okładka na ekranie zaczyna się animować, a po chwili pojawiają się dwa „przyciski”. „Dotknięcie ich” (czyli zasłonienie dłonią) uruchamia dwa krótkie klipy wideo.
Poza samą okładką wydaniu znalazł się artykuł o technologii 3D, który wzbogacono o trójwymiarową grafikę, możliwą do obejrzenia właśnie dzięki zastosowanej przez „Chip” technologii AR.
Numer ukazał się w środę 12 maja w normalnej cenie 19,90 zł.
Z danych ZKDP wynika, że średnia sprzedaż ogółem „Chipa” w ub.r. wyniosła 41 421 egz.
Dołącz do dyskusji: „Chip” z aktywną okładką