„Chwila dla Ciebie” liderem, najwięcej zyskała „Pani Domu”
W 2009 roku liderem sprzedaży ogółem wśród tygodników poradnikowych była „Chwila dla Ciebie” (Wydawnictwo Bauer), ale jej sprzedaż spadła. Jako jedyna w zestawieniu swoje wyniki poprawiła „Pani Domu” (Edipresse Polska).
Sprzedaż ogółem "Chwili dla Ciebie" w 2009 r. wyniosła 290 780 egz. i była o 14 proc. niższa niż rok wcześniej - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Drugą lokatę zajął tygodnik "Pani Domu”, którego sprzedaż wzrosła aż o 26 proc. do 273 978 egz. Tytuł ten jednak od czerwca do grudnia ub.r. nie ukazywał się co tydzień, ale w formie wydań łączonych, wydawanych co dwa tygodnie.
Na trzecim miejscu uplasował się „Naj” wydawany przez G+J Polska, który miał w 2009 roku sprzedaż ogółem na poziomie 175 957 egz. (spadek o 30 proc.).
2009 | 2008 | |||
ZKDP | Średni nakład jednorazowy | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednorazowy | Sprzedaż ogółem |
Chwila dla Ciebie | 411 858 | 290 780 | 485 106 | 336 460 |
Pani Domu | 454 356 | 273 978 | 433 435 | 216 682 |
Naj | 343 158 | 175 957 | 474 145 | 250 074 |
Dołącz do dyskusji: „Chwila dla Ciebie” liderem, najwięcej zyskała „Pani Domu”
ogłupiają kobiety!!!
Czemu się dziwić, jeśli media publiczne ( z tzw misją) serwują filmy- sieczkarnie umysłów a w serwisach informacyjnych tanią sensację?
Które media inspirują do refleksji i wyciąganie własnych wniosków?