SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Cinkciarz.pl wchodzi na rynek USA i sponsoruje Chicago Bulls. Prezydenci Komorowski i Wałęsa promują markę

Polski kantor internetowy Cinkciarz.pl ogłosił w poniedziałek wejście na amerykański rynek z marką Conotoxia oraz podpisanie siedmioletniej umowy sponsorskiej z drużyną koszykarską Chicago Bulls. W działaniach promocyjnych w USA uczestniczyli byli prezydenci Bronisław Komorowski i Lech Wałęsa.

Umowa z Chicago Bulls to pierwszy globalny kontrakt partnerski Cinkciarz.pl. Firma będzie oficjalnym partnerem klubu koszykarskiego oraz otrzyma prawa marketingowe do ekspozycji marki na bandach elektronicznych przy parkiecie.

Marka będzie eksponowana w reklamach wideo przed meczami, na ekranach LED przy koszu, w programach meczowych, a także w internetowych materiałach wideo: „BullsTV Game Preview”, „BullsTV Recap” i „Inside the Locker Room”. Dotyczy to zarówno gier przedsezonowych, jak i meczów sezonu regularnego. Kantor będzie również korzystał z hospitality marki Cinkciarz.pl podczas meczów Chicago Bulls we własnej hali. Ponadto klub i firma zorganizują konkurs dla sympatyków drużyny koszykarskiej oraz stworzą program szkoleniowy dla dzieci i młodzieży grających w koszykówkę, skierowany do Polonii w Chicago.

- To historyczne wydarzenie dla polskiego biznesu. Jesteśmy pierwszą europejską firmą, która współpracuje z Chicago Bulls. Zespołem, który reprezentuje amerykańską historię. Ta drużyna jest symbolem sukcesu i sportowego ducha walki. Dzielimy te same wartości. To wytrwałość, pracowitość, odpowiedzialność - wylicza Marcin Pióro, prezes Cinkciarz.pl. - Ta współpraca to pierwsza międzynarodowa relacja biznesowa Bulls i kolejny krok w długotrwałej strategii, skoncentrowanej na biznesowym wzroście - zaznaczył Michael Reinsdorf, prezydent i dyrektor generalny Chicago Bulls.

Polski kantor w zeszłym tygodniu ogłosił wprowadzenie na międzynarodowe rynki marki Conotoxia, która będzie funkcjonować równolegle do Cinkciarz.pl. W pierwszej kolejności pojawi się w krajach, w których nie obowiązuje euro. Będzie oferować usługi płatnicze i wymiany walut. Pierwsze działania promujące Conotoxię wystartowały już w Stanach Zjednoczonych.

W poniedziałek Cinkciarz.pl zorganizował w Chicago konferencję prasową, podczas której ogłoszono podpisanie kontraktu z Chicago Bulls. Wzięli w niej udział byli prezydenci Polski: Bronisław Komorowski i Lech Wałęsa. - Jestem pełen uznania dla dokonań osiągniętych przez Cinkciarz.pl. (…) Udało nam się zbudować Zachód w Polsce, teraz firmy takie jak Cinkciarz.pl budują pozycję Polski na świecie - mówi Lech Wałęsa w materiale prasowym spółki przesłanym portalowi Wirtualnemedia.pl. - Mamy przekonanie, że i Cinkciarz.pl i Conotoxia rozwiną się w potężną platformę łączącą usługi płatności, przelewów, przekazów z wymianą walut - podkreśla Bronisław Komorowski.

Ponadto w poniedziałek wieczorem TVN i Polsat w blokach oznaczonych jako „ogłoszenie płatne” wyemitowały fragmenty konferencji prasowej. Pokazano m.in. wypowiedzi prezydentów Wałęsy i Komorowskiego. Ten drugi - zapytany o to, czy wypada mu uczestniczyć w wydarzeniu - powiedział: „zawsze wspieram polskie firmy”.

Udział byłych prezydentów w konferencji prasowej Cinkciarz.pl wzbudziło kontrowersje wśród przedstawicieli mediów, aktywnych na Twitterze. - Wałęsa i Komorowski w Chicago sponsorowani przez cinkciarz.pl. Kolejny jakże wymowny symbol po zniknięciu z Belwederu „Bydła na pastwisku”! - napisał Rafał Ziemkiewicz. - Może i Wałęsa, Kwaśniewski czy Komorowski byli lepszymi politykami, niż LK, ale na pewno mają od niego mniej klasy - napisał Marek Migalski. - Cinkciarz.pl to dla mnie ze strony byłych prezydentów Wałesy i Komorowskiego żenua - ocenił Paweł Wroński. - Najprościej i najpoważniej: bezbrzeżnie to przykre, gdy byli reprezentanci Majestatu Rzeczypospolitej dorabiać tak muszą. I chcą - stwierdził Przemysław Wenerski.

Cinkciarz.pl od początku ub.r. jest sponsorem piłkarskiej reprezentacji Polski, umowa będzie obowiązywać do połowy 2018 roku. Firma sponsoruje też kluby sportowe (koszykarski i żużlowy) z Zielonej Góry.

Dołącz do dyskusji: Cinkciarz.pl wchodzi na rynek USA i sponsoruje Chicago Bulls. Prezydenci Komorowski i Wałęsa promują markę

82 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
mechau
Musieli im co najmniej po milionie dać aby sie dali wrobić w taką żenadę... Ale że im nie wstyd robić sesje foto z jakimiś paniusiami.... te drineczki na tle bannerow.... boże....Polska to kraj ze styropianu.... mam nadzieje że ci amerykanie, co w podręcznikach mają o Wałęsie, że oni nie wiedzieli że to ten sam Wałęsa tutaj jest.... ale wstyd.
0 0
odpowiedź
User
justy
Chyba ich pogięło. OMG! Obciach. Prezydenci?? :-(
0 0
odpowiedź
User
Michał
Super! Bardzo dobrze, że prezydenci wspierają polskie firmy. Po to są! Po to dostają wysoką dożywotną emeryturę, aby służyć polskiemu społeczeństwu, naszym interesom. A rozgłos jaki wykonają pomoże w promocji tej marki w Stanach. Prezydencji zachodnich krajów robią wszystko co się da, aby dla swoich wynegocjować kontrakty, czy je wspomóc.
0 0
odpowiedź