'CKM' i 'Forbes' liderami w swoich segmentach
Liderem sprzedaży wśród miesięczników lifestylowych dla mężczyzn wewrześniu 2008 roku był magazyn "CKM" (Marquard Media Polska), anajwiększą sprzedaż w segmencie pism biznesowych zanotował "Forbes"(Axel Springer Polska).
Sprzedaż ogółem "CKM-u" we wrześniu br. wyniosła 109 736 egz. ibyła o 19,7 proc. wyższa niż w analogicznym miesiącu ubiegłego roku- wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanychprzez portal Wirtualnemedia.pl.
Drugą lokatę zajął magazyn "Logo" (Agora SA), który sprzedał sięw ilości 73 465 egz. (wzrost o 15,8 proc.). Na pozycji trzeciejznalazł się ""Men's Health" (Motor-Presse Polska), którego sprzedażw porównaniu do września ub. r. spadła o 4 proc. i wyniosła 68 918egz.
wrzesień | ||
2008 | 2007 | |
ZKDP | Sprzedaż ogółem | |
CKM | 109 736 | 91 301 |
Logo | 73 465 | 63 062 |
Men's Health | 68 918 | 71 066 |
Playboy | 56 108 | 59 984 |
We wrześniu br. wszystkie tytuły zwiększyły sprzedaż w stosunkudo poprzedniego miesiąca.
2008 | ||
wrzesień | sierpień | |
ZKDP | Sprzedażogółem | |
CKM | 109 736 | 88 215 |
Logo | 73 465 | 69 436 |
Men'sHealth | 68 918 | - |
Playboy | 56 108 | 54 151 |
We wrześniu br. będący liderem sprzedaży wśród miesięcznikówbiznesowych "Forbes" rozszedł się w nakładzie wynoszącym 38 312egz., zyskując 8 proc w stosunku do analogicznego miesiąca ub. roku. Drugą pozycję zajął "Manager Magazin" (Manager Media), któregosprzedaż ogółem wyniosła 29 544 egz. (rok temu 29 827 egz.).
wrzesień | ||
2008 | 2007 | |
ZKDP | Sprzedażogółem | |
Forbes | 38 312 | 35 117 |
Manager Magazin | 29 544 | 29 827 |
Businessman.pl | 25445 | - |
Porównując dane miesiąc do miesiąca wszystkie tytuły zanotowałyspadek sprzedaży ( "Businessman.pl" w sierpniu br. się nie ukazał,bo miał łączone wydanie lipcowo-sierpniowe).
2008 | ||
wrzesień | sierpień | |
ZKDP | Sprzedażogółem | |
Forbes | 38 312 | 41 937 |
Manager Magazin | 29 544 | 30 996 |
Businessman.pl | 25445 | - |
Dołącz do dyskusji: 'CKM' i 'Forbes' liderami w swoich segmentach