SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

“CKM” i “Logo” z największymi spadkami, “Maxim” lepiej niż w grudniu

“CKM” i “Logo” to miesięczniki lifestylowe dla panów, które zanotowały największe spadki sprzedaży w styczniu br. względem stycznia ub.r. Najwięcej w zestawieniu zyskał “Stuff”. Drugi numer “Maxima” miał większą sprzedaż niż premierowe wydanie.

Liderem zestawienia pozostał “Playboy” (Marquard Media Polska). Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez Wirtualnemedia.pl wynika, że sprzedaż ogółem tego miesięcznika wyniosła w styczniu br. 72 168 egz. Tytuł ten względem stycznia ub.r. stracił 6,21 proc.

Na pozycję wicelidera z trzeciego miejsca awansował “Men's Health” (Motor-Press Polska), którego sprzedaż ogółem wzrosła o 1,60 proc. do 66 299 egz.

Trzeci w rankingu był “CKM” (Marquard Media Polska). Zanotował on największy spadek w rankingu, wynoszący 31,30 proc., co dało mu wynik sprzedażowy na poziomie 50 079 egz. Sporo (28,07 proc.) stracił też plasujący się oczko niżej miesięcznik “Logo” (Agora).

Największy wzrost w zestawieniu odnotował magazyn “Stuff” (Ginza Media Group). Jego sprzedaż ogółem poszła do góry o 10,25 proc. do 15 640 egz. Pismo to pozostało jednak na ostatnim miejscu rankingu. "Stuff" miał w tym roku łączony numer styczniowo-lutowy, podobnie jak w ub. r.

Wirtualnemedia.plstyczeń
ZKDP20112010
TytułSprzedaż ogółem
Playboy72 16876 946
Men's Health Edycja Polska66 29965 257
CKM - Czasopismo Każdego Mężczyzny50 07972 894
Logo44 53461 911
Maxim Polska28 229-
Stuff15 64014 186
 
Forbes. Profit37 10042 941


W styczniu br. w porównaniu do grudnia ub.r., największy wzrost sprzedaży ogółem  zanotował “Playboy”. Jego wynik wzrósł o 61,65 proc. To efekt m.in. tego, że do numeru styczniowego dołączono kalendarz z rozebranymi dziewczynami i wsparto go kampanią (więcej na ten temat). Najwięcej stracił natomiast magazyn “CKM” (- 29,35 proc.).

Drugi, styczniowo-lutowy numer miesięcznika “Maxim Polska” (Ginza Media Group) miał sprzedaż ogółem na poziomie 28 229 egz., czyli o 6,09 proc. większą od sprzedaży pierwszego, grudniowego numeru, który trafił na rynek w listopadzie ub.r. Wydanie to pozostawało jednak w sprzedaży przez dwa miesiące.

Wirtualnemedia.plstyczeńgrudzień
ZKDP20122011
TytułSprzedaż ogółem
Playboy72 16844 644
Men's Health Edycja Polska66 29960 259
CKM - Czasopismo Każdego Mężczyzny50 07970 885
Logo44 53436 498
Maxim Polska28 22926 608
Stuff15 64011 480
 
Forbes. Profit37 10028 731

Dołącz do dyskusji: “CKM” i “Logo” z największymi spadkami, “Maxim” lepiej niż w grudniu

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
kindel
Nic dziwnego CKM to dno dla wieśniaków. No ale jak chce się zatrudniać wszystkich na umowę o współpracę........
odpowiedź
User
Andrzej
Te dane świadczą także jaka jest polityka medialna w Polsce, oraz braki samo-świadomości u mężczyzn! Ogólna polityka "pro kościelna" dezorientuje świadomość mężczyzn w kraju; no i mamy teraz tego spalone żniwa :((
odpowiedź
User
uciekajcie
uciekajcie
odpowiedź