“CKM” liderem, “Playboy” stracił bardzo dużo
Wszystkie miesięczniki lifestylowe dla mężczyzn zanotowały w październiku 2010 roku spadki sprzedaży. Najlepszy wynik osiągnął “CKM”, natomiast najbardziej, bo aż o 47 proc. spadły wyniki miesięcznika “Playboy”.
Rozpowszechnianie płatne razem magazynu „CKM” (Marquard Media Polska) w październiku ub.r. wyniosło 81 603 egz. i było o 5,86 proc. niższe niż rok wcześniej – pokazują dane Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowane przez portal Wirtualnemedia.pl.
Drugą lokatę zajął „Men's Health” (Motor Presse Polska), który rozszedł się w nakładzie wynoszącym 61 167 egz., czyli o 2,18 proc. niższym niż w październiku ub.r.
Na pozycji trzeciej uplasował się miesięcznik "Logo" (Agora SA), którego rozpowszechnianie płatne razem w analizowanym okresie wyniosło 57 590 egz., co oznacza spadek o 17,5 proc.
Czwarte miejsce zajął magazyn “Playboy” (Marquard Media Polska), który stracił najwięcej w zestawieniu – aż 46,77 proc. i zanotował wynik sprzedażowy na poziomie 45 598 egz.
Spadek zanotował także miesięcznik biznesowy „Forbes” (Ringier Axel Springer Polska). Jego wynik to 35 441 egz., czyli o 13,56 proc. niższy niż rok temu.
Wirtualnemedia.pl | październik | |
2010 | 2009 | |
ZKDP | Rozpowszechnianie płatne razem | |
CKM - Czasopismo Każdego Mężczyzny | 81 603 | 86 518 |
Men's Health Edycja Polska | 61 167 | 62 531 |
Logo | 57 590 | 69 802 |
Playboy | 45 598 | 85 668 |
Forbes. Profit | 35 441 | 41 003 |
We październiku ub.r w porównaniu do września ub.r. najwięcej zyskał “CKM” (20,08 proc.), a największy spadek, wynoszący 7,54 proc. dotknął “Men's Healtha”.
Wirtualnemedia.pl | 2010 | |
październik | wrzesień | |
ZKDP | Rozpowszechnianie płatne razem | |
CKM - Czasopismo Każdego Mężczyzny | 81 603 | 67 960 |
Men's Health Edycja Polska | 61 167 | 66 153 |
Logo | 57 590 | 56 735 |
Playboy | 45 598 | 48 462 |
Forbes. Profit | 35 441 | 44 028 |
Dołącz do dyskusji: “CKM” liderem, “Playboy” stracił bardzo dużo